Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fulya Zorlu
Doç. Dr.
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
20
12
Yayın
5
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0001-8167-0839
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Eğitimi
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK KONULARINDA ANALOJİK AKIL YÜRÜTMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
0
ATIF
1
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
“Ses ve Özellikleri” Ünitesinde İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uzaktan Eğitim Ortamlarında Uygulanmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonlarına Etkilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Kara
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1275581
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
349
0
FAVORİ
349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Effectiveness of Augmented Reality and Modelling Based Teaching in "Solar System and Eclipses" Unit
Yazarlar:
Aslıhan Baba
,
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1040095
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK KONULARINDA ANALOJİK AKIL YÜRÜTMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
911
1
FAVORİ
911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Sorunlarında Proje Hazırlamaya Yönelik Fen Bilgisi Eğitimi Yüksek Lisans Öğrencilerinin Görüşlerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
, Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
321
0
FAVORİ
321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uzaktan Eğitim Ortamlarında Uygulanmasına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.835074
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIKLARI MODELLEMEYE DAYALI ETKİNLİK ÜRÜNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.745976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mikroskop Konusuna Yönelik Kavramları Öğrenmelerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.647849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde Grup Araştırması Yönteminin Farklı Zamanlarda Uygulanmasının Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
, Fatih Sezek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.623066
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanında Solomon Deneysel Deseni ile Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4023
0
FAVORİ
4023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
, Sümeyye Dinç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.511546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
0
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fotosentez, Hücresel Solunum ve Sindirim Konularıyla İlgili Üniversiteye Giriş Sınavlarında Çıkan Soruların Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Fatih Sezek,
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9188
0
FAVORİ
9188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Sezek
,
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.38139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2036
0
FAVORİ
2036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Eurasian Journal of Teacher Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
İşbirlikli Öğrenme Modelinin Uzaktan Eğitim Ortamlarında Uygulanmasına Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüş ve Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.835074
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
9
ATIF
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIKLARI MODELLEMEYE DAYALI ETKİNLİK ÜRÜNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.745976
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
2
ATIF
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mikroskop Konusuna Yönelik Kavramları Öğrenmelerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.647849
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
1
ATIF
0
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinin Öğretiminde Grup Araştırması Yönteminin Farklı Zamanlarda Uygulanmasının Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
, Fatih Sezek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.623066
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
2
ATIF
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanında Solomon Deneysel Deseni ile Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3188
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4023
1
ATIF
0
FAVORİ
4023
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
, Sümeyye Dinç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.511546
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
7
ATIF
0
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Bölümü Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerini Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Sezek
,
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.38139
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2036
3
ATIF
0
FAVORİ
2036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat