Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yusuf Zorlu
Doç. Dr.
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
24
11
Yayın
15
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
0000-0002-4203-0908
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
Popüler Yayınları
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK KONULARINDA ANALOJİK AKIL YÜRÜTMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1193
0
ATIF
1
FAVORİ
1193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitimde Yapay Zekâ Alanında Türkiye’de Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Faruk Kaymak
,
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Saf Madde ve Karışımlar” ünitesinde 2D ve 3D Teknoloji Destekli Modellemeye Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve 21.Yüzyıl Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Sümeyye Dinç Bilgin
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1302334
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
0
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Öğrenen Becerileri ile Öğrenme Biçimleri, Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zekâ Alanları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar: Seren İpekşen,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.1107986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1661
0
FAVORİ
1661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Effectiveness of Augmented Reality and Modelling Based Teaching in "Solar System and Eclipses" Unit
Yazarlar:
Aslıhan Baba
,
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1040095
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ OPTİK KONULARINDA ANALOJİK AKIL YÜRÜTMELERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1193
1
FAVORİ
1193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIKLARI MODELLEMEYE DAYALI ETKİNLİK ÜRÜNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.745976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mikroskop Konusuna Yönelik Kavramları Öğrenmelerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.647849
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
0
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modellemeye Dayalı Öğretim Yöntemi ile Grup Araştırması Yönteminin Birlikte Uygulanması: Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
, Fatih Sezek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.481295
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2241
0
FAVORİ
2241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çoklu Zeka Alanları ile Öğrenme Biçim ve Stillerinin İncelenmesi: İlişkisel Bir Araştırma
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
, Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1433
0
FAVORİ
1433
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanında Solomon Deneysel Deseni ile Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5210
0
FAVORİ
5210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
, Sümeyye Dinç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.511546
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
0
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Eurasian Journal of Teacher Education
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Öğrenen Becerileri ile Öğrenme Biçimleri, Öğrenme Stilleri ve Çoklu Zekâ Alanları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar: Seren İpekşen,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.1107986
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1661
4
ATIF
0
FAVORİ
1661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ HAZIRLADIKLARI MODELLEMEYE DAYALI ETKİNLİK ÜRÜNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.745976
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1714
2
ATIF
0
FAVORİ
1714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mikroskop Konusuna Yönelik Kavramları Öğrenmelerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.647849
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1622
1
ATIF
0
FAVORİ
1622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modellemeye Dayalı Öğretim Yöntemi ile Grup Araştırması Yönteminin Birlikte Uygulanması: Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
, Fatih Sezek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.481295
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2241
3
ATIF
0
FAVORİ
2241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Alanında Solomon Deneysel Deseni ile Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi: Bir Tematik Analiz Çalışması
Yazarlar:
Fulya Zorlu
,
Yusuf Zorlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3188
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5210
2
ATIF
0
FAVORİ
5210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Zorlu
,
Fulya Zorlu
, Sümeyye Dinç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.511546
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1784
8
ATIF
0
FAVORİ
1784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI