Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülsen Ünver
Prof. Dr.
EGE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
132
7
Yayın
23
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
132
TR Dizin Atıf
0000-0002-2989-631X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer)
Kurum
EGE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Program Çalışmaları için Öğretmen Eğitimi
Yazarlar:
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.952088
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2062
4
ATIF
1
FAVORİ
2062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretmen Eğitimi için Esnek ve Sistematik Model
Yazarlar:
Nil Aykol
,
Gülsen Ünver
,
Reha Ataş
,
Okan Baysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.981787
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
0
ATIF
1
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öz düzenleyici öğrenme stratejileri ve öz yeterlik inancının İngilizce öğrenme başarısını yordamadaki rolü
Yazarlar:
Sinan Zorlu
,
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.841709
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
0
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğretmen Eğitimi için Esnek ve Sistematik Model
Yazarlar:
Nil Aykol
,
Gülsen Ünver
,
Reha Ataş
,
Okan Baysal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.981787
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
899
1
FAVORİ
899
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Program Çalışmaları için Öğretmen Eğitimi
Yazarlar:
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.952088
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2062
1
FAVORİ
2062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Program Araştırmalarının Konuları ve Gerekçelerinin Analizi
Yazarlar:
Reha Ataş
,
Okan Baysal
,
Nil Aykol
,
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.866149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1280
0
FAVORİ
1280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kız Teknik Yüksek Öğretmen Okulundaki Öğretmenlik Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Saraçoğlu
,
Özden Demirkan
,
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3991
0
FAVORİ
3991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Epistemolojik İnançlar ve Akademik Benlik Kavramı ile Matematik Başarısı Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Zeynep Dursun Sürmeli
,
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.298393
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3834
0
FAVORİ
3834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Connecting Theory and Practice in Pre-Service Early Childhood Teacher Education Programs
Yazarlar:
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.283345
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
0
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkish Journal of Education
Kurul Üyeliği
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Öz düzenleyici öğrenme stratejileri ve öz yeterlik inancının İngilizce öğrenme başarısını yordamadaki rolü
Yazarlar:
Sinan Zorlu
,
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.841709
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
3
ATIF
0
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Program Çalışmaları için Öğretmen Eğitimi
Yazarlar:
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
DOI: 10.55661/jnate.952088
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2062
4
ATIF
1
FAVORİ
2062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Program Araştırmalarının Konuları ve Gerekçelerinin Analizi
Yazarlar:
Reha Ataş
,
Okan Baysal
,
Nil Aykol
,
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.866149
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1280
2
ATIF
0
FAVORİ
1280
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenleyici Öğrenme Stratejileri, Epistemolojik İnançlar ve Akademik Benlik Kavramı ile Matematik Başarısı Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Zeynep Dursun Sürmeli
,
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.298393
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3834
3
ATIF
0
FAVORİ
3834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Connecting Theory and Practice in Pre-Service Early Childhood Teacher Education Programs
Yazarlar:
Gülsen Ünver
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.283345
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
2
ATIF
0
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat