Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tamer Yıldırım
Doç. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
15
10
Yayın
3
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0001-8605-5384
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
KİMYA ÖĞRETMENLERİNİN ORTAÖĞRETİM KİMYA ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
, Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2818
0
ATIF
2
FAVORİ
2818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Algılarının Yüksekokul Öğrencileri ile Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
0
ATIF
1
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Model Kimya Dersi Öğretim Programındaki Entelektüel Taleplerin 2013 ve 2018 Programlarıyla Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırması
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
, Dilara Tonya
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1700361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
53
0
FAVORİ
53
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Derslerinde Laboratuvar Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1125629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nanoteknoloji Öğretimi Üzerine Yapılan Çalışmaların Uluslararası Literatür Kapsamında Tematik İncelenmesi
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.838236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3216
0
FAVORİ
3216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime Yönelik Algılarının Yüksekokul Öğrencileri ile Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
1
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Yazılı Sınav Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi ve ÖSYM Soruları İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.585602
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
0
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Yazılı Sınavlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
0
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
,
Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4528
0
FAVORİ
4528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Standartta Yurtlarda Barınan Öğrencilerinin Akademik Başarılarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3500
0
FAVORİ
3500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yurdum Evim, Ücretsiz İnternetim Projesinin KYK Yurtlarında Barınan Öğrenciler Üzerinde Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
TAMER Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3569
0
FAVORİ
3569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KİMYA ÖĞRETMENLERİNİN ORTAÖĞRETİM KİMYA ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
, Nurtaç Canpolat
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2818
2
FAVORİ
2818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Kimya Derslerinde Laboratuvar Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1125629
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
1
ATIF
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nanoteknoloji Öğretimi Üzerine Yapılan Çalışmaların Uluslararası Literatür Kapsamında Tematik İncelenmesi
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.838236
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3216
1
ATIF
0
FAVORİ
3216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Yazılı Sınav Sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Analizi ve ÖSYM Soruları İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Tamer Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.585602
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3152
5
ATIF
0
FAVORİ
3152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI