Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Meltem Baltaoğlu
Doç. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
2
7
Yayın
17
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-2235-8607
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Popüler Yayınları
BAŞARI YÖNELİMLİ ÖĞRENCİLERİN KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
Yazarlar:
Hale Sucuoğlu
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.532793
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
1
ATIF
1
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017-2021 Tarihleri Arasında Eğitim Bilimleri Enstitüsünde Özyeterlik Konusunda Yapılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1070317
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
299
0
ATIF
1
FAVORİ
299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yüz Yüze ve Uzaktan Eğitim Ortamlarında Duygusal Zekâya Yönelik Gerçekleştirilen Etkinlikler
Yazarlar:
İlaydanur Korkmaz
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1112552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2017-2021 Tarihleri Arasında Eğitim Bilimleri Enstitüsünde Özyeterlik Konusunda Yapılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1070317
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
299
1
FAVORİ
299
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Prospective Teachers on Learning Responsibility
Yazarlar:
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
,
Meral Güven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.669055
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAŞARI YÖNELİMLİ ÖĞRENCİLERİN KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
Yazarlar:
Hale Sucuoğlu
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.532793
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
1
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları, Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Meral Güven
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.333735
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Ev Ödevlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
,
Hale Sucuoğlu
, Namık Öztürk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
986
0
FAVORİ
986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik Algıları ve Başarı/Başarısızlık Yüklemeleri: Boylamsal Bir Araştırma
Yazarlar:
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
, Hale Sucuoğlu, İrfan Yurdabakan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.66489
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1392
0
FAVORİ
1392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
BAŞARI YÖNELİMLİ ÖĞRENCİLERİN KULLANDIKLARI ÖĞRENME STRATEJİLERİ
Yazarlar:
Hale Sucuoğlu
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.532793
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
1
ATIF
1
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Özyeterlik Algıları, Öğrenme Stilleri ve Öğrenme Stratejilerinin İncelenmesi: Anadolu Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Meral Güven
,
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.333735
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
6
ATIF
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öz-yeterlik Algıları ve Başarı/Başarısızlık Yüklemeleri: Boylamsal Bir Araştırma
Yazarlar:
Meltem Gökdağ Baltaoğlu
, Hale Sucuoğlu, İrfan Yurdabakan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.66489
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1392
6
ATIF
0
FAVORİ
1392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat