Meral GÜVEN Prof. Dr. Anadolu Üniversitesi
Yayın 21 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 8
21 Yayın
13 Hakemlik
8 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

Anadolu Üniversitesi

Popüler Yayınları

1

ATIF

1

FAVORİ

611

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

149

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

134

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reflective and Clinical Teacher Education: A Model Proposal towards Application
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1089451
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 342

0

ATIF

0

FAVORİ

342

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

443

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

340

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

611

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

879

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

506

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

502

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of Prospective Teachers on Learning Responsibility
DOI: 10.33200/ijcer.669055
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 982

0

ATIF

0

FAVORİ

982

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

986

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Lisansüstü Eğitim: Eğitim Programları ve Öğretim Doktora Programı
Yazarlar: Betül Baldan, Meral Güven
DOI: 10.14812/cuefd.400002
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1744

0

ATIF

0

FAVORİ

1744

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304739
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1316

1

ATIF

0

FAVORİ

1316

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1750

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meral Güven** H. Özge Bahar-Güner
Yayın Bilgisi: 2016 , Journal of Education and Future
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 700

0

ATIF

0

FAVORİ

700

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kullandıkları Bilişüstü Öğrenme Stratejilerinin Akademik Başarılarını Yordama Gücü
Yazarlar: Aslı ÇÖGENLİ, Aslı GÜNDOĞAN ÇÖGENLİ, Meral GÜVEN
DOI: 10.18039/ajesi.77878
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1715

0

ATIF

0

FAVORİ

1715

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1217

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Epistemolojik İnançları ve Bilişbilgilerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Meral GÜVEN , Ş. Dilek BELET
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

0

ATIF

0

FAVORİ

591

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1114

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.