Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Demirbaş
Prof. Dr.
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
4
TR Dizin Atıf
81
17
Yayın
4
Hakemlik
81
TR Dizin Atıf
0000-0003-2806-3348
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Etkinliklerinin, Öğrencilerin Bilimsel Tutumlarının Kalıcılığına Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6851
0
ATIF
1
FAVORİ
6851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Fen Bilgisi ve Fen ve Teknoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi: Öğretim Öncesi Görüşler
Yazarlar:
Murat Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2769
0
ATIF
1
FAVORİ
2769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE FORMASYON EĞİTİMİ ALAN FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİK İNANÇLARI
Yazarlar: Metin Elkatmış,
Murat Demirbaş
, Nurcan Ertuğrul
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
965
0
FAVORİ
965
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Primary Education Students’ Evaluation Of The Instructional Activities Based On Social Learning Theory: Analysis Of An Experimental Study
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Inquiry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Etkinliklerinin, Öğrencilerin Akademik Başarılarının Kalıcılığına Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Bilim Kurgu Hikayelerini Oluşturmada Etkilendiği Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar: Nihat Arıkan,
Murat Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
0
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRİK DEVRELERİNİ KURMA VE ŞEMATİZE ETME DURUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Harun Çelik, Hüseyin Pektaş,
Murat Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2149
0
FAVORİ
2149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Sebahaddin Alptekin,
Murat Demirbaş
, Nihat Arıkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6495
0
FAVORİ
6495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİZİK LABORATUARINA YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Gülşah Tanrıverdi,
Murat Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Çevre Sorunu İle İlişkili Temel Kavramları Gerçekleştirme Düzeyleri
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Murat Demirbaş, Hüseyin Miraç Pektaş
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12404
0
FAVORİ
12404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Fen Bilgisi ve Fen ve Teknoloji Öğretim Programlarının Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi: Öğretim Öncesi Görüşler
Yazarlar:
Murat Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2769
1
FAVORİ
2769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretiminde Bilimsel Tutumların İşlevsel Önemi ve Bilimsel Tutum Ölçeğinin Türkçe'ye Uyarlanma Çalışması
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2741
0
FAVORİ
2741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE SOSYAL ÖĞRENME TEORİSİNE DAYALI ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN, ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL TUTUMLARINA OLAN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Demırbas
, Rahmi Yagbasan
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE SOSYAL ÖĞRENME TEORİSİNE DAYALI ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNİN, ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA OLAN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Öğrenme Teorisine Dayalı Öğretim Etkinliklerinin, Öğrencilerin Bilimsel Tutumlarının Kalıcılığına Olan Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6851
1
FAVORİ
6851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN GRAFİK YORUMLAMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ETKİSİ
Yazarlar: Adem Taşdemir,
Murat Demirbaş
, Aykut Emre Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1348
0
FAVORİ
1348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ETKİLİ FEN ÖĞRETİMİ İÇİN İLKÖĞRETİM KURUMLARINA YÖNELİK OLARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN PROGRAM GELİŞTİRME ÇALIŞMALARININ ANALİZİ VE KARŞILAŞILAN PROBLEMLERE YÖNELİK ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1805
0
FAVORİ
1805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA UYGULANAN FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ANALİZİ: MODERN FEN ÖĞRETİM PROGRAMI UYGULAMALARI
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
0
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE, DUYUŞSAL ÖZELLİKLERİN DEĞERLENDİRİLMESİNİN İŞLEVİ VE ÖĞRETİM SÜRECİ İÇİNDE, ÖĞRETMEN UYGULAMALARININ ANALİZİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Murat Demirbaş
, Rahmi Yağbasan
Yayın Bilgisi: 2004 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3172
0
FAVORİ
3172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Social Inquiry
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat