Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nezih Önal
Doç. Dr.
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
18
11
Yayın
25
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçeklik Eğitim Uygulaması İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Motivasyonlarını Etkiler Mi?
Yazarlar:
Nezih Önal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4878
0
ATIF
2
FAVORİ
4878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim yedinci sınıfta bilgisayar destekli geometri öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
Yazarlar:
Nezih Onal
, Cennet Göloğlu Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181051
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3267
9
ATIF
1
FAVORİ
3267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3150
9
ATIF
1
FAVORİ
3150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMIYLA İLGİLİ TÜRKİYE’DE YAPILAN ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Nezih Önal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
0
ATIF
1
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMIYLA İLGİLİ TÜRKİYE’DE YAPILAN ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Nezih Önal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
1
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Mobil Öğrenme Tutum Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Nagihan Tanık Önal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1717
0
FAVORİ
1717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARI MESLEKİ EĞİTİMLERİ İÇİN NELER DÜŞÜNÜYOR?
Yazarlar:
Nezih Önal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1826
0
FAVORİ
1826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Eğitim Uygulaması İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Motivasyonlarını Etkiler Mi?
Yazarlar:
Nezih Önal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4878
2
FAVORİ
4878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3150
1
FAVORİ
3150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oğuz Cetin
,
Nezih Önal
, Abdullah Yasin Gündüz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161313
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1963
0
FAVORİ
1963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK İÇERİK BİLGİLERİNE İLİŞKİN ÖZGÜVEN ALGILARI
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1522
0
FAVORİ
1522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Middle school mathematics teachers' competencies in using information technology / Ortaokul matematik öğretmenlerinin bilişim teknolojileri yeterlilikleri
Yazarlar:
Hasan Çakır
,
Nezih Önal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1100
0
FAVORİ
1100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİ OKURYAZARLIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Oğuz Çetin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
0
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tutumlarına Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Nezih Önal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3304
0
FAVORİ
3304
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim yedinci sınıfta bilgisayar destekli geometri öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
Yazarlar:
Nezih Onal
, Cennet Göloğlu Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181051
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3267
1
FAVORİ
3267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
International Journal of Active Learning
Turkish Journal of Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3150
9
ATIF
1
FAVORİ
3150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim yedinci sınıfta bilgisayar destekli geometri öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
Yazarlar:
Nezih Onal
, Cennet Göloğlu Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181051
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3267
9
ATIF
1
FAVORİ
3267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat