Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Çakır
Prof. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
20
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
41
20
Yayın
10
Hakemlik
41
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bilgi Sistemleri Eğitimi
Bilgi Sistemleri Geliştirme Metodolojileri ve Uygulamaları
Yönetim Bilişim Sistemleri
İnsan Bilgisayar Etkileşimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3263
10
ATIF
1
FAVORİ
3263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi
Yazarlar:
Erhan Ünal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
ATIF
1
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi
Yazarlar:
Betül Özaydın Özkara
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
ATIF
1
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin İş Birliğine Dayalı Problem Çözme Yönteminin Uygulandığı Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Erhan Ünal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.834384
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
1
ATIF
1
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye'de Farklı Öğretim Seviyelerinde Uygulanan Dijital Hikâye Anlatım Çalışmalarının Öğrenci Eğitsel Çıktılarına Etkisi: Bir Literatür Çalışması
Yazarlar:
Ünal Arslan
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51960/jitte.1286167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
896
0
FAVORİ
896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning Analytics and Potential Usage Areas in Education
Yazarlar:
Fahri Yılmaz
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
188
0
FAVORİ
188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğrusal Olmayan Dijital Öyküleme Yöntemine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Özüdoğru
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.744216
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin İş Birliğine Dayalı Problem Çözme Yönteminin Uygulandığı Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Erhan Ünal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.834384
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
1
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Student Views on the Use of Online Student Response Systems: The Kahoot! Case
Yazarlar:
İlyas Akkuş
,
Uğur Özhan
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1296
0
FAVORİ
1296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design Considerations for 3-D Exergames
Yazarlar:
Bahattin Selim Pamukcu
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
158
0
FAVORİ
158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Teknoloji Rol Modelliği: Öğretmen Adaylarının Algısı
Yazarlar:
Gül Özüdoğru
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.580041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1166
0
FAVORİ
1166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenmeyi Destekleyen Üç-Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Bahattin Selim Pamukcu
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.582519
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation into the opinions of pre-service teachers toward uses of digital storytelling in literacy education
Yazarlar:
Gül Özüdoğru
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.14.7.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1660
0
FAVORİ
1660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN PROGRAMLAMA BAŞARILARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fahri Yılmaz
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.527202
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1255
0
FAVORİ
1255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programlama Dili Öğretiminde Alice Programının Kullanım Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar: Ceren Baştemur Kaya,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1976
0
FAVORİ
1976
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Governmental Organization’s Goals of Distance Education for in-Service Training
Yazarlar:
İsmail Özler
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi
Yazarlar:
Betül Özaydın Özkara
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
1
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Eğitim Öğrencilerinin Aldıkları Eğitim Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Ayşe Bağrıacık Yılmaz,
Emine Su Tonga
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2091
0
FAVORİ
2091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3263
1
FAVORİ
3263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Teknolojilerle Desteklenen Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Akademik Uğraşıya Etkisi
Yazarlar:
Erhan Ünal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
1
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme Beceri Düzeylerinin Cinsiyet ve Sınıf Seviyesine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Şeyma Büşra Bozkurt,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4101
0
FAVORİ
4101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK İÇERİK BİLGİLERİNE İLİŞKİN ÖZGÜVEN ALGILARI
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1556
0
FAVORİ
1556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNANÇLARIN VE DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLERİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN YAZILI ANLATIM ÖĞRETİMİ UYGULAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Demet Seban
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
0
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİ İLE GELİŞTİRİLEN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME ORTAMINI KULLANAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Agah Korucu
,
Agâh Tuğrul Korucu
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.61147
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
0
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
Editörlük
ULUSLARARASI BİLİŞİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERGİSİ
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
ULUSLARARASI BİLİŞİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERGİSİ
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bilişim Teknolojileri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Doğrusal Olmayan Dijital Öyküleme Yöntemine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gül Özüdoğru
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.744216
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
2
ATIF
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin İş Birliğine Dayalı Problem Çözme Yönteminin Uygulandığı Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Erhan Ünal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.834384
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1210
1
ATIF
1
FAVORİ
1210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenmeyi Destekleyen Üç-Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamı Geliştirilmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Bahattin Selim Pamukcu
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.582519
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1892
1
ATIF
0
FAVORİ
1892
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An investigation into the opinions of pre-service teachers toward uses of digital storytelling in literacy education
Yazarlar:
Gül Özüdoğru
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.14.7.1
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1660
15
ATIF
0
FAVORİ
1660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nezih Önal
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3263
10
ATIF
1
FAVORİ
3263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNAMİK WEB TEKNOLOJİLERİ İLE GELİŞTİRİLEN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME ORTAMINI KULLANAN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Agah Korucu
,
Agâh Tuğrul Korucu
,
Hasan Çakır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.61147
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1695
12
ATIF
0
FAVORİ
1695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat