avatar
Şafak Altay Dr. Öğr. Üyesi ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Yayın 4 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 6
4 Yayın
8 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı

Kurum

ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Mobil Anlık Mesajlaşma Servislerinin Kullanımı Üzerinde Etkili Faktörlerin İncelenmesi: Ardahan Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Bir Saha Araştırması
Yazarlar: Tevfik Şükrü Yapraklı, Şafak Altay
Yayın Bilgisi: 2017 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.331669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

1

1

2390

0

1

681

0

1

180

Yayınlar

1

180

0

337

Mobil Anlık Mesajlaşma Servislerinin Kullanımı Üzerinde Etkili Faktörlerin İncelenmesi: Ardahan Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Bir Saha Araştırması
Yazarlar: Tevfik Şükrü Yapraklı, Şafak Altay
Yayın Bilgisi: 2017 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.331669
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

1

2390

Yayınlar

Mobil Anlık Mesajlaşma Servislerinin Kullanımı Üzerinde Etkili Faktörlerin İncelenmesi: Ardahan Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Bir Saha Araştırması
Yazarlar: Tevfik Şükrü Yapraklı, Şafak Altay
Yayın Bilgisi: 2017 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.331669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2390

1

1

2390

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.