Alper Yılmaz profil resmi
Alper Yılmaz Doç. Dr. İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi
Yayın 8 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 11 TR Dizin Atıf 193
8 Yayın
19 Hakemlik
11 CrossRef Atıf
193 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Yeni Medya Reklamcılık Dijital Reklamcılık Reklam Araştırmaları Reklam Kampanyaları Reklam Stratejileri Reklam Yazarlığı Görsel İletişim Tasarımı Görsel İletişimde Bilgisayar Destekli Tasarım Görsel Tasarım Grafik Tasarımı Multimedya Tasarımı Etkileşim ve Deneyim Tasarımı Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Dijital Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Reklam Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi

Popüler Yayınları

0

2

1429

4

1

4335

Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.725929
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3250

4

1

3250

Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü
Yayın Bilgisi: 2022 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.976314
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 874

3

1

874

0

1

401

Yayınlar

1

874

0

333

Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.725929
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3250

1

3250

Radyo ve Sosyal Medya Yakınsaması: TRT Radyo ve TRT FM’in Facebook ve Twitter Pratikleri
Yayın Bilgisi: 2020 , TRT Akademi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3683

0

3683

0

2733

1

4335

Yayınlar

Etnosentrizm ve Tüketici İlişkiselliği: Yerli Otomobil Satın Alma Niyetinin Öngörüsü
Yayın Bilgisi: 2022 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.976314
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 874

3

1

874

Reklam Mecrası Instagram: TOGG ve GÜNSEL Elektrikli Otomobil Markaları Üzerine Ampirik Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2020 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.725929
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3250

4

1

3250

4

1

4335

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.