Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çağlar Hıdıroğlu
Doç. Dr.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
16
12
Yayın
3
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Hammond?un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Anıl Kandemir
,
İbrahim Tuncel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3949
0
ATIF
1
FAVORİ
3949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Akran Denetimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Yeliz Özkan-hıdıroğlu
,
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Abdurrahman Tanrıöğen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.473041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1158
0
FAVORİ
1158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi’ne İlişkin Çözümleri
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Aytuğ Özaltun Çelik
,
Semiha Kula Ünver
,
Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.441732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülükleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yeliz Özkan Hıdıroğlu
,
Çağlar Hıdıroğlu
, Abdurrahman Tanrıöğen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.344911
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1749
0
FAVORİ
1749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbiliş Kavramına ve Problem Çözme Sürecinde Üstbilişin Rolüne Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.424862
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11735
0
FAVORİ
11735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modellemede Oluşturdukları Gerçek Yaşam Problem Durumu Modelleri
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Yeliz Özkan Hıdıroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3540
0
FAVORİ
3540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hammond?un Değerlendirme Küpü Çerçevesinde Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Anıl Kandemir
,
İbrahim Tuncel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3949
1
FAVORİ
3949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEMEDEKİ YAKLAŞIMLARINI AÇIKLAMADA EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
, Yeliz Özkan Hıdıroğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2044
0
FAVORİ
2044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Ortamda Matematiksel Modellemede Ortaya Çıkan Üst Bilişsel Yapılar
Yazarlar:
Çağlar Hıdıroğlu
,
Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.00708
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4079
0
FAVORİ
4079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİ ÇERÇEVESİNDE ÖĞRENCİLERİN KUYRUKLU YILDIZ PROBLEMİNE İLİŞKİN ÇÖZÜMLERİ
Yazarlar:
Çağlar Hıdıroğlu
,
Ayşe Tekin Dede
,
Semiha Kula
,
Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1956
0
FAVORİ
1956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modellemede GeoGebra Kullanımı: Boy-Ayak Uzunluğu Problemi
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Esra Bukova-güzel
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3824
0
FAVORİ
3824
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Modelleme Sürecinde Kullandıkları Gösterim Şekilleri
Yazarlar:
Aytuğ Özaltun
,
Çağlar Hıdıroğlu
,
Semiha Kula
,
Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4931
0
FAVORİ
4931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Modelleme Sürecini Açıklayan Farklı Yaklaşımlar
Yazarlar:
Arş. Gör. Çağlar Hıdıroğlu
,
Doç. Dr. Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6431
0
FAVORİ
6431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Journal of Computer and Education Research
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Destekli Matematiksel Modelleme Süreci Çerçevesinde Uzaklık Problemi’ne İlişkin Çözümleri
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Aytuğ Özaltun Çelik
,
Semiha Kula Ünver
,
Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.441732
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2582
4
ATIF
0
FAVORİ
2582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Yönetsel Güçlülükleri ile Örgütsel Bağlılıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yeliz Özkan Hıdıroğlu
,
Çağlar Hıdıroğlu
, Abdurrahman Tanrıöğen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.344911
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1749
1
ATIF
0
FAVORİ
1749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstbiliş Kavramına ve Problem Çözme Sürecinde Üstbilişin Rolüne Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.424862
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11735
8
ATIF
0
FAVORİ
11735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modellemede Oluşturdukları Gerçek Yaşam Problem Durumu Modelleri
Yazarlar:
Çağlar Naci Hıdıroğlu
,
Yeliz Özkan Hıdıroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342986
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3540
1
ATIF
0
FAVORİ
3540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Ortamda Matematiksel Modellemede Ortaya Çıkan Üst Bilişsel Yapılar
Yazarlar:
Çağlar Hıdıroğlu
,
Esra Bukova Güzel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.00708
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4079
2
ATIF
0
FAVORİ
4079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat