Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Prof. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Bilinmiyor
Yayın
9
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
10
Bilinmiyor
9
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7661
1
ATIF
1
FAVORİ
7661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
0
ATIF
1
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Okuryazarlık Öğretimine İlişkin Özyeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Dilek SARILAN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1112265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7661
1
FAVORİ
7661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
1
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN-TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1259
0
FAVORİ
1259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
0
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
,
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5088
0
FAVORİ
5088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Materyal Kullanımlarının Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Dayalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar: İffet AKSOY TOKGÖZ,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.98839
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
187
0
FAVORİ
187
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
1
ATIF
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7661
1
ATIF
1
FAVORİ
7661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN-TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1259
1
ATIF
0
FAVORİ
1259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
2
ATIF
0
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
,
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
4
ATIF
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Gözüyle Sosyal-Duygusal Öğrenmenin Önemi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5088
1
ATIF
0
FAVORİ
5088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat