Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hanife ESEN AYGÜN
Hanife ESEN AYGÜN
Doç. Dr.
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Bilinmiyor
Yayın
12
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
17
Bilinmiyor
12
Yayın
17
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Kurum
CANAKKALE ONSEKIZ MART UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
0
ATIF
1
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7651
1
ATIF
1
FAVORİ
7651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
0
ATIF
1
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Beceriler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1173071
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
555
0
FAVORİ
555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationship Between Reading Habits and Metacognitive Reading Strategies of Prospective Teachers
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Berfu KIZILASLAN TUNÇER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
263
0
FAVORİ
263
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİ İLE OKUMA KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİDE OKUMA ALIŞKANLIĞININ ARACI ROLÜ
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.746081
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7651
1
FAVORİ
7651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Kapsamında Bilişsel Esnekliğe İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1785
1
FAVORİ
1785
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.565222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2437
0
FAVORİ
2437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN-AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.577796
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
1
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN-TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1258
0
FAVORİ
1258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
0
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
,
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Psychology and Educational Studies
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretim Programının Sosyal-Duygusal Beceriler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1173071
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
555
1
ATIF
0
FAVORİ
555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİ İLE OKUMA KAYGISI ARASINDAKİ İLİŞKİDE OKUMA ALIŞKANLIĞININ ARACI ROLÜ
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.746081
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
4
ATIF
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi Öğretim Programında Sosyal-Duygusal Öğrenme Becerilerinin Kapsamının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.797377
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
1
ATIF
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersine İlişkin Algıları: Metafor Analizi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.565036
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7651
1
ATIF
1
FAVORİ
7651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma-Yazma Bilerek İlkokula Başlayan Öğrencilerin Akademik ve Sosyal Gelişimlerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.565222
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2437
1
ATIF
0
FAVORİ
2437
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri İçin Okuma Alışkanlığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Hanife ESEN-AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.577796
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1982
2
ATIF
0
FAVORİ
1982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üniversite Yaşamına Sosyal, Kişisel ve Akademik Uyumları
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN-TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.436426
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1258
1
ATIF
0
FAVORİ
1258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3. VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL-DUYGUSAL ÖĞRENME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hanife ESEN AYGÜN
,
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.331910
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2746
2
ATIF
0
FAVORİ
2746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem ŞAHİN TAŞKIN
,
Hanife ESEN AYGÜN
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330246
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1383
4
ATIF
0
FAVORİ
1383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat