Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Derya Çobanoğlu Aktan
Doç. Dr.
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
9
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
71
TR Dizin Atıf
63
9
Yayın
16
Hakemlik
71
CrossRef Atıf
63
TR Dizin Atıf
0000-0002-8292-3815
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Kurum
HACETTEPE UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
Validation of the Vocabulary Size Test
Yazarlar:
Mustafa Gökcan
,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1144808
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4248
1
ATIF
1
FAVORİ
4248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Application of the professional maturity scale as a computerized adaptive testing
Yazarlar:
Süleyman Demir
,
Derya Çobanoğlu Aktan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1262199
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
0
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Validation of the Vocabulary Size Test
Yazarlar:
Mustafa Gökcan
,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1144808
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4248
1
FAVORİ
4248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ perceived skills, challenges and attitudes towards distance education: A validity and reliability study
Yazarlar:
Derya Çobanoğlu Aktan
,
Begüm Öztemür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.959440
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of measurement invariance of PISA 2015 collaborative problem solving skills Turkey, Norway, Singapore
Yazarlar:
Yusuf Taner Tekin
,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.690576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçeye Maruz Kalma Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Çobanoğlu Aktan
, Kayhan İnan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Variables Affecting the Students’ Science Achievement with Multilevel Regression Model
Yazarlar: Ezgi Ulutan,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.533713
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3466
0
FAVORİ
3466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Amerika’da Engelli Öğrenciler için Yapılan Geniş Ölçekli Sınavların Yasal Sorumluluklar, Uygulama Yöntemleri ve Geçerlik Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Çobanoğlu Aktan
,
Gökhan Aksu
,
Mehmet Taha Eser
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.322551
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
0
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açımlayıcı Faktör Analizinde Kullanılan Faktör Çıkartma Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Haydar Karaman
,
Burcu Atar
,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.309356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20655
0
FAVORİ
20655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersinde Başarıyı Etkileyen Faktörlerin Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar: Kemal Kurşun,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.280097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
0
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Current Research in Social Sciences
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Application of the professional maturity scale as a computerized adaptive testing
Yazarlar:
Süleyman Demir
,
Derya Çobanoğlu Aktan
,
Neşe Güler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1262199
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
1
ATIF
0
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Validation of the Vocabulary Size Test
Yazarlar:
Mustafa Gökcan
,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.1144808
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4248
1
ATIF
1
FAVORİ
4248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ perceived skills, challenges and attitudes towards distance education: A validity and reliability study
Yazarlar:
Derya Çobanoğlu Aktan
,
Begüm Öztemür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.959440
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
1
ATIF
0
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of measurement invariance of PISA 2015 collaborative problem solving skills Turkey, Norway, Singapore
Yazarlar:
Yusuf Taner Tekin
,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.690576
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1079
3
ATIF
0
FAVORİ
1079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Variables Affecting the Students’ Science Achievement with Multilevel Regression Model
Yazarlar: Ezgi Ulutan,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.533713
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3466
2
ATIF
0
FAVORİ
3466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Amerika’da Engelli Öğrenciler için Yapılan Geniş Ölçekli Sınavların Yasal Sorumluluklar, Uygulama Yöntemleri ve Geçerlik Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Çobanoğlu Aktan
,
Gökhan Aksu
,
Mehmet Taha Eser
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.322551
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2890
3
ATIF
0
FAVORİ
2890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açımlayıcı Faktör Analizinde Kullanılan Faktör Çıkartma Yöntemlerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Haydar Karaman
,
Burcu Atar
,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.309356
ATIF
56
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20655
56
ATIF
0
FAVORİ
20655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Dersinde Başarıyı Etkileyen Faktörlerin Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar: Kemal Kurşun,
Derya Çobanoğlu Aktan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.280097
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2578
4
ATIF
0
FAVORİ
2578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI