avatar
Murat Gülmez Doç. Dr. ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 14
11 Yayın
9 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sürdürülebilir Kalkınma Dijital Pazarlama Tüketici Davranışı Sanal dünyalar

Kurum

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

326

Instagram’dan Alışveriş Yapan Tüketicilerin Satın Alma Davranışları: Keşifsel Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2017 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.331668
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12375

9

1

12375

Türkiye’de Pazarlama Alanında Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Murat Gülmez , Deniz Yalçıntaş , Ayşegül Kurtulgan, Meltem Özbay
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4800

0

1

4800

Yayınlar

2

326

0

1070

0

784

Türkiye’de Pazarlama Alanında Yazılan Doktora Tezlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Murat Gülmez , Deniz Yalçıntaş , Ayşegül Kurtulgan, Meltem Özbay
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4800

1

4800

1

12375

0

480

Yayınlar

4

0

1070

1

0

784

Instagram’dan Alışveriş Yapan Tüketicilerin Satın Alma Davranışları: Keşifsel Bir Çalışma
Yayın Bilgisi: 2017 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.vi.331668
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12375

9

1

12375

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.