avatar
İhsan Sarı Doç. Dr. SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Yayın 14 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 21 TR Dizin Atıf 5
14 Yayın
15 Hakemlik
21 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Spor ve Egzersiz Psikolojisi Egzersiz ve Spor Psikolojisi

Kurum

SAKARYA UYGULAMALI BİLİMLER ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ, ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

Türkiye’de Sporda Motivasyon Araştırmaları: Sistematik Derleme
DOI: 10.53434/gbesbd.932427
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7151

0

1

7151

Yayınlar

Spor Yaralanmalarında EMDR Terapisinin İşlevselliği: Bir Olgu Sunumu
Yayın Bilgisi: 2023 , AYNA Klinik Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31682/ayna.935887
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 651

0

651

0

879

0

985

Adölesan Futbolcuların Başarı Motivasyonu ile Algıladıkları Antrenör Davranışlarının İlişkisi
Yazarlar: İhsan Sarı , Erolcan Çelik , Muharrem Aydın, Selçuk Köytepe
Yayın Bilgisi: 2021 , Türkiye Spor Bilimleri Dergisi
DOI: 10.32706/tusbid.952601
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 375

0

375

Türkiye’de Sporda Motivasyon Araştırmaları: Sistematik Derleme
DOI: 10.53434/gbesbd.932427
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7151

1

7151

BOKS ANTRENÖRLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN SPORCULAR VE EBEVEYNLERİN BOKSA YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: İhsan Sarı , Ümmühan Bulut
DOI: 10.33689/spormetre.810892
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1020

0

1020

0

3698

0

2094

0

2189

0

1078

0

949

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİ GÖZÜYLE SAĞLIKLA İLGİLİ FİZİKSEL UYGUNLUK KARNESİ
Yazarlar: Ufuk Salman, İhsan Sarı , A. Dilşad Mirzeoğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4215

0

4215

Yayınlar

1

0

985

1

0

922

BOKS ANTRENÖRLERİNİN PERSPEKTİFİNDEN SPORCULAR VE EBEVEYNLERİN BOKSA YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: İhsan Sarı , Ümmühan Bulut
DOI: 10.33689/spormetre.810892
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1020

2

0

1020

2

0

2094

6

0

2189

6

0

1078

3

0

949

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.