Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Engin Karahan
Engin Karahan
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
13
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
19
13
Yayın
4
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimine Medya Tasarım Süreçlerinin Entegrasyonu
Yazarlar:
Engin Karahan
,
Sedef Canbazoğlu Bilici
,
Ayçin Ünal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2015.60.15
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2991
0
ATIF
1
FAVORİ
2991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Mühendislik Tasarım Odaklı Rube Goldberg Makineleri Tasarımları: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Engin Karahan
, Ahmet Akçay, Ceren Tiftikçi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.598606
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
0
ATIF
1
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özde Ceylan
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.793601
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
7
ATIF
1
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA EĞİTİM GÖREN SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN UYUM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960017
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
2
ATIF
1
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
AN INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ CRITICAL THINKING DISPOSITIONS AND DECISION-MAKING SKILLS
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Engin Karahan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
İsmail Mustafa Akçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1205285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
0
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA EĞİTİM GÖREN SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN UYUM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960017
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
1
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özde Ceylan
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.793601
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
1
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Probleme Dayalı STEM Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Şengül Saime Anagün
,
Engin Karahan
,
Zeynep Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.793820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
0
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Çevre Dostu STEM Projeleri Tasarımı
Yazarlar:
Engin Karahan
, Ayçin Ünal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
798
0
FAVORİ
798
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Mühendislik Tasarım Odaklı Rube Goldberg Makineleri Tasarımları: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Engin Karahan
, Ahmet Akçay, Ceren Tiftikçi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.598606
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1416
1
FAVORİ
1416
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerileri Odaklı Okul Sonrası Kodlama Sürecinde İlkokul Öğrencilerinin Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
,
Sibel Türk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2075
0
FAVORİ
2075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Öğretiminde Hikâye Anlatımı Tekniğinin Kelime Öğrenimine Etkilerinin Öğrenci ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar: Nazan Şimşir,
Engin Karahan
, Şengül Saime Anagün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3829
0
FAVORİ
3829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konular Temelli Öğretim Tasarımları: Durum Çalışması
Yazarlar:
Engin Karahan
,
Gillian H. Roehrıg
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.16986/HUJE.2018044772
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Öz Yeterliklerinin, Kullandıkları Dil Öğretim Yöntemini Yordayıcılığı
Yazarlar: Semih Kaygısız, Sengul S. Anagun,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
974
0
FAVORİ
974
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
QR Kodların Fen Eğitimine Entegresyonu: Öğretmen Görüşleri ve Öneriler
Yazarlar:
Engin Karahan
,
Sedef Canbazoğlu Bilici
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356571
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Algodoo Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar: İbrahim Özer,
Sedef Canbazoğlu Bilici
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3529
0
FAVORİ
3529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimine Medya Tasarım Süreçlerinin Entegrasyonu
Yazarlar:
Engin Karahan
,
Sedef Canbazoğlu Bilici
,
Ayçin Ünal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: 10.14689/ejer.2015.60.15
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2991
1
FAVORİ
2991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
AN INVESTIGATION OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ CRITICAL THINKING DISPOSITIONS AND DECISION-MAKING SKILLS
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Engin Karahan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
İsmail Mustafa Akçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1205285
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
3
ATIF
0
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA EĞİTİM GÖREN SURİYELİ ÖĞRENCİLERİN UYUM SÜRECİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Arif Bozan
,
Ahmet Oğuz Akçay
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.960017
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
2
ATIF
1
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Odaklı Matematik Uygulamalarının 11. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutum ve Bilgileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Özde Ceylan
,
Engin Karahan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.793601
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
7
ATIF
1
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Probleme Dayalı STEM Uygulamalarına Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Şengül Saime Anagün
,
Engin Karahan
,
Zeynep Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.793820
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
3
ATIF
0
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
QR Kodların Fen Eğitimine Entegresyonu: Öğretmen Görüşleri ve Öneriler
Yazarlar:
Engin Karahan
,
Sedef Canbazoğlu Bilici
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356571
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
4
ATIF
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat