Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Metin Özkan
Doç. Dr.
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
8
11
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Yükseköğretim Çalışmaları
Kurum
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Uygulamalı Okul Liderliği Okulu: Uzmanlar Yöneticilerle Buluşuyor [Bir TÜBİTAK BİDEB Eğitim Etkinliğinin Ardından]
Yazarlar:
Metin Özkan
,
Selahattin Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Alanyazın
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
0
ATIF
1
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Redefining the impact of professional development in education with ProDES (Professional Development Evaluation Scale)
Yazarlar:
Mustafa Özgenel
,
Martin Brown
,
Joe O Hara
,
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1327238
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hizmetlerine Yönelik Tutumları: Farklı Demografik Değişkenler Üzerinden İnceleme
Yazarlar:
İsmail Yılmaz
,
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.1328375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN PROFESYONEL SERMAYE DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Mesut Oğuz
,
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1158447
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Antropolojik Nedenleriyle Cam Engelleri Tanımak: Kadınların Yönetimdeki Eksik Temsiliyetinin Bilinmeyenleri
Yazarlar:
Metin Özkan
, Nida Demir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Alanyazın
DOI: 10.59320/alanyazin.1197548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
0
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Öğrencilerin Okul Algısı: Süreçte Yaşananlar ve Değişimi
Yazarlar:
Mehmet Sayıcı
,
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
MSGSÜ Sosyal Bilimler
DOI: 10.56074/msgsusbd.1175153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zengin Okul Çevresi, Büyük Öz Kaynak: Okul Aile Birliği Gelirlerinin Okul Çevresinin Sosyoekonomik Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Metin Özkan
,
Neytullah Karakurt
,
İlyas Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.943336
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uygulamalı Okul Liderliği Okulu: Uzmanlar Yöneticilerle Buluşuyor [Bir TÜBİTAK BİDEB Eğitim Etkinliğinin Ardından]
Yazarlar:
Metin Özkan
,
Selahattin Turan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Alanyazın
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
1
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gaziantep Üniversitesi’nin Kente Ekonomik Katkısı ve Öğrenci Harcamalarının Farklı Değişkenler Açısından Analizi
Yazarlar:
Metin Özkan
,
Murat Tekbaş
, İbrahim Halil Oğuz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21547/jss.339376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3012
0
FAVORİ
3012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Şangay-Çin ve Peru Ülke Başarılarında Öğretmenlere İlişkin Değişkenlerin Ayırt Edicilik Düzeyi
Yazarlar:
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1504
0
FAVORİ
1504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN PROGRAMLARIN GİRİŞ TABAN PUANLARIYLA KPSS ORTALAMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.20242
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul yöneticilerinin eğitim liderliği geliştirmede tercih ettikleri eğitim liderliği standartları
Yazarlar:
Betül Balkar
,
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alanyazın
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
MSGSÜ Sosyal Bilimler
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alanyazın
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Higher Education Governance and Policy
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
OKUL YÖNETİCİLERİNİN PROFESYONEL SERMAYE DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mehmet Mesut Oğuz
,
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1158447
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
753
1
ATIF
0
FAVORİ
753
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zengin Okul Çevresi, Büyük Öz Kaynak: Okul Aile Birliği Gelirlerinin Okul Çevresinin Sosyoekonomik Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Metin Özkan
,
Neytullah Karakurt
,
İlyas Yaşar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.943336
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1511
2
ATIF
0
FAVORİ
1511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gaziantep Üniversitesi’nin Kente Ekonomik Katkısı ve Öğrenci Harcamalarının Farklı Değişkenler Açısından Analizi
Yazarlar:
Metin Özkan
,
Murat Tekbaş
, İbrahim Halil Oğuz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21547/jss.339376
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3012
2
ATIF
0
FAVORİ
3012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETİŞTİREN PROGRAMLARIN GİRİŞ TABAN PUANLARIYLA KPSS ORTALAMALARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Metin Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.20242
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1521
3
ATIF
0
FAVORİ
1521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat