Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nesrin Ozturk
Nesrin Ozturk
Dr. Öğr. Üyesi
IZMIR DEMOCRACY UNIVERSITY
Yayın
10
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
6
10
Yayın
7
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-7334-8476
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitim Felsefesi
Eğitim Psikolojisi
Kurum
IZMIR DEMOCRACY UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Assessing Metacognition: Theory and Practices
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.298299
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11537
17
ATIF
1
FAVORİ
11537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTBİLİŞİN ULUSAL OKUMA ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.792872
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
0
ATIF
1
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE UYGULANAN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ ÜSTBİLİŞ BAĞLAMINDA DÜZENLENMESİ
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
,
İrem Bulut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1173209
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
0
ATIF
1
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitime İnsan Felsefesi ile Bakmak
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
,
Ferhat Aktaş
,
Salih Altın
,
Behlül Çetin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1421401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
78
0
FAVORİ
78
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Flavell’in Üstbiliş Kuramının Üstbilişsel Duyarlılık Açısından Yeniden Gözden Geçirilmesi
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1232284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE UYGULANAN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ ÜSTBİLİŞ BAĞLAMINDA DÜZENLENMESİ
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
,
İrem Bulut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1173209
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
490
1
FAVORİ
490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTBİLİŞİN ULUSAL OKUMA ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.792872
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
475
1
FAVORİ
475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Design-Based Self-Study; Is One’s Philosophy of Education Fixed?/ Tasarım Temelli Öz Araştırması: Eğitim Felsefesi Sabit midir?
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nitel Sosyal Bilimler
DOI: 10.47105/nsb.915992
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
392
0
FAVORİ
392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relation of Metacognition, Personality, and Foreign Language Performance
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
526
0
FAVORİ
526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Instrument of Teaching Metacognition in Reading Classrooms: The ITMR
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.706558
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metacognition in a Foreign Language Reading Context
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.584458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dichotomy of EFL reading: Metacognition vs. proficiency
Yazarlar:
Nesrin Öztürk
, Ferah Şenaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.586757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
648
0
FAVORİ
648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessing Metacognition: Theory and Practices
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.298299
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11537
1
FAVORİ
11537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Language and Linguistic Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nitel Sosyal Bilimler
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Research on Education and Psychology
Yayınlar
The Instrument of Teaching Metacognition in Reading Classrooms: The ITMR
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.706558
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
2
ATIF
0
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metacognition in a Foreign Language Reading Context
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.584458
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
2
ATIF
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Assessing Metacognition: Theory and Practices
Yazarlar:
Nesrin Ozturk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.298299
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11537
17
ATIF
1
FAVORİ
11537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat