avatar
Nesrin Öztürk Yrd. Doç. Dr. İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 11 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 29 TR Dizin Atıf 8
11 Yayın
8 Hakemlik
29 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Program Geliştirme Öğretim Kuramları Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

İZMİR DEMOKRASİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Assessing Metacognition: Theory and Practices
DOI: 10.21449/ijate.298299
ATIF 24 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13073

24

1

13073

ÜSTBİLİŞİN ULUSAL OKUMA ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.792872
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

0

1

619

TÜRKİYE’DE UYGULANAN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ ÜSTBİLİŞ BAĞLAMINDA DÜZENLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1173209
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 743

0

1

743

Yayınlar

A Case Study of an Ignored Facet: Metacognitive Experiences
DOI: 10.30900/kafkasegt.1437843
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 246

0

246

Eğitime İnsan Felsefesi ile Bakmak
DOI: 10.58689/eibd.1421401
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 526

0

526

Flavell’in Üstbiliş Kuramının Üstbilişsel Duyarlılık Açısından Yeniden Gözden Geçirilmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1232284
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 815

0

815

TÜRKİYE’DE UYGULANAN OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ ÜSTBİLİŞ BAĞLAMINDA DÜZENLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1173209
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 743

1

743

ÜSTBİLİŞİN ULUSAL OKUMA ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.792872
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 619

1

619

0

502

0

641

The Instrument of Teaching Metacognition in Reading Classrooms: The ITMR
DOI: 10.21449/ijate.706558
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1178

0

1178

Metacognition in a Foreign Language Reading Context
DOI: 10.31464/jlere.584458
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 879

0

879

Dichotomy of EFL reading: Metacognition vs. proficiency
Yazarlar: Nesrin Öztürk , Ferah Şenaydın
DOI: 10.17263/jlls.586757
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 798

0

798

Assessing Metacognition: Theory and Practices
DOI: 10.21449/ijate.298299
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13073

1

13073

Yayınlar

The Instrument of Teaching Metacognition in Reading Classrooms: The ITMR
DOI: 10.21449/ijate.706558
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1178

3

0

1178

Metacognition in a Foreign Language Reading Context
DOI: 10.31464/jlere.584458
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 879

2

0

879

Assessing Metacognition: Theory and Practices
DOI: 10.21449/ijate.298299
ATIF 24 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13073

24

1

13073

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.