Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
M. Onur Kan
Prof. Dr.
Mustafa Kemal University, TURKEY
Yayın
16
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
20
16
Yayın
21
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
0000-0001-8319-0791
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
Mustafa Kemal University, TURKEY
Popüler Yayınları
DİL EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİLBİLİM TERMİNOLOJİSİ İLE İLGİLİ YETERLİLİKLERİ
Yazarlar:
Fülya Yeşiloğlu Uçar
,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
0
ATIF
2
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
Yazarlar:
Ramazan Demir
,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2625
11
ATIF
1
FAVORİ
2625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İkna Edici Yazma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Onur Kan
, Alev Erbaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3106
0
ATIF
1
FAVORİ
3106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar:
M. Onur Kan
, Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3086
1
ATIF
1
FAVORİ
3086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AKADEMİK YAZMA ALANINDAKİ MAKALELERDE KULLANILAN ANAHTAR SÖZCÜKLERİN BAŞLIK VE ÖZETLE EŞLEŞMELERİNİN SİSTEMATİK İNCELENMESİ
Yazarlar:
M. Onur Kan
,
Abdurrahman Yiğit Geben
,
Selim Onay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
ATIF
1
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
AKADEMİK YAZMA ALANINDAKİ MAKALELERDE KULLANILAN ANAHTAR SÖZCÜKLERİN BAŞLIK VE ÖZETLE EŞLEŞMELERİNİN SİSTEMATİK İNCELENMESİ
Yazarlar:
M. Onur Kan
,
Abdurrahman Yiğit Geben
,
Selim Onay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
1
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Dinleme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Firdevs Bayar
,
M. Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1337318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
472
0
FAVORİ
472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sesletim Hataları
Yazarlar:
M. Onur Kan
, Ümmühan Yarol Özgür
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1261986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
394
0
FAVORİ
394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Derlem Temelli Bir Karşılaştırma: 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Söz Varlığı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
M. Onur Kan
,
Zeynep Karadavut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.952657
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar:
M. Onur Kan
, Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3086
1
FAVORİ
3086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitici oyunların Türkçe öğrenen Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine etkisi
Yazarlar:
Alev Uçar
,
M. Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.812342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİL EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİLBİLİM TERMİNOLOJİSİ İLE İLGİLİ YETERLİLİKLERİ
Yazarlar:
Fülya Yeşiloğlu Uçar
,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1195
2
FAVORİ
1195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirilmiş Sınıflarda Metin İşleme Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gizem Utlu,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.646985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2547
0
FAVORİ
2547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ilkokulda öğrenim gören Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine ilişkin öğretmen görüşleri
Yazarlar: Sümeyye Gültutan,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.648597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1567
0
FAVORİ
1567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin İkna Edici Yazma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Onur Kan
, Alev Erbaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3106
1
FAVORİ
3106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
Yazarlar:
Ramazan Demir
,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2625
1
FAVORİ
2625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlar ve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Mustafa Onur Kan
, Fülya Yeşiloğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331270
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4532
0
FAVORİ
4532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Dikte ve Yazma Becerisi
Yazarlar:
Mustafa Onur Kan
,
Filiz Hatay Uçar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3794
0
FAVORİ
3794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Akademik Yazma Alanında Yapılan Lisansüstü Tezler
Yazarlar:
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4358
0
FAVORİ
4358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Yöntem Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Yapı Özellikleri
Yazarlar:
Mustafa Kan
,
Gülsün Uzun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7267
0
FAVORİ
7267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metin Oluşturmadaki Sorunları
Yazarlar:
Mustafa Kan
,
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2429
0
FAVORİ
2429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dil Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dil Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Advanced Education Studies
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Sosyal ve Kültürel Araştırmalar Dergisi (SKAD)
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Derlem Temelli Bir Karşılaştırma: 4. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarının Söz Varlığı Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
M. Onur Kan
,
Zeynep Karadavut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.952657
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
504
2
ATIF
0
FAVORİ
504
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar:
M. Onur Kan
, Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3086
1
ATIF
1
FAVORİ
3086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitici oyunların Türkçe öğrenen Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine etkisi
Yazarlar:
Alev Uçar
,
M. Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.812342
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
2
ATIF
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirilmiş Sınıflarda Metin İşleme Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gizem Utlu,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.646985
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2547
1
ATIF
0
FAVORİ
2547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de ilkokulda öğrenim gören Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine ilişkin öğretmen görüşleri
Yazarlar: Sümeyye Gültutan,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.648597
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1567
4
ATIF
0
FAVORİ
1567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
Yazarlar:
Ramazan Demir
,
Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2625
11
ATIF
1
FAVORİ
2625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlk Okuma Yazma Öğretiminde İzlenen Aşamalarda İki Dilli Çocukların Yaşadıkları Sorunlar ve Bu Sorunlara Dair Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Mustafa Onur Kan
, Fülya Yeşiloğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331270
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4532
4
ATIF
0
FAVORİ
4532
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Dikte ve Yazma Becerisi
Yazarlar:
Mustafa Onur Kan
,
Filiz Hatay Uçar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287872
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3794
3
ATIF
0
FAVORİ
3794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Eğitimi Alanındaki Yüksek Lisans Tezlerinin Yöntem Bölümlerine İlişkin Sözbilimsel Yapı Özellikleri
Yazarlar:
Mustafa Kan
,
Gülsün Uzun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7267
8
ATIF
0
FAVORİ
7267
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metin Oluşturmadaki Sorunları
Yazarlar:
Mustafa Kan
,
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2429
7
ATIF
0
FAVORİ
2429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat