M. Onur Kan profil resmi
M. Onur Kan Doç. Dr. Mustafa Kemal University, TURKEY
Yayın 15 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 37 TR Dizin Atıf 20
15 Yayın
15 Hakemlik
37 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Kurum

Mustafa Kemal University, TURKEY

Popüler Yayınları

0

2

1113

7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2446

10

1

2446

0

1

3040

Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar: M. Onur Kan , Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2555

1

1

2555

Yayınlar

8. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Dinleme Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1337318
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 335

0

335

Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sesletim Hataları
Yazarlar: M. Onur Kan , Ümmühan Yarol Özgür
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1261986
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 297

0

297

0

407

Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar: M. Onur Kan , Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2555

1

2555

Eğitici oyunların Türkçe öğrenen Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine etkisi
DOI: 10.35233/oyea.812342
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 600

0

600

2

1113

Birleştirilmiş Sınıflarda Metin İşleme Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gizem Utlu, Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.646985
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2272

0

2272

Türkiye’de ilkokulda öğrenim gören Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine ilişkin öğretmen görüşleri
Yazarlar: Sümeyye Gültutan, Mustafa Onur Kan
DOI: 10.35233/oyea.648597
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1433

0

1433

1

3040

7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2446

1

2446

İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Dikte ve Yazma Becerisi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287872
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3640

0

3640

0

4190

0

2361

Yayınlar

2

0

407

Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar: M. Onur Kan , Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2555

1

1

2555

Eğitici oyunların Türkçe öğrenen Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine etkisi
DOI: 10.35233/oyea.812342
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 600

2

0

600

Birleştirilmiş Sınıflarda Metin İşleme Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gizem Utlu, Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.646985
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2272

1

0

2272

Türkiye’de ilkokulda öğrenim gören Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine ilişkin öğretmen görüşleri
Yazarlar: Sümeyye Gültutan, Mustafa Onur Kan
DOI: 10.35233/oyea.648597
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1433

4

0

1433

7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2446

10

1

2446

İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Dikte ve Yazma Becerisi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287872
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3640

3

0

3640

7

0

6871

7

0

2361

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.