Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Tiryaki
Doç. Dr.
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
23
14
Yayın
35
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Yazma Eğitimi
Yabancılar Türkçe Öğretimi
Teknoloji ve Türkçe Öğretimi
Kurum
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
ORTAOKULDA ÖĞRENİM GÖREN İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN YAZILI ANLATIM BECERİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
0
ATIF
1
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Metin Oluşturma Becerilerinin ve Sorunlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.300077
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2117
5
ATIF
1
FAVORİ
2117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL UYGULAMA ARACILIĞIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
,
Oğuzhan Karakuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
0
ATIF
1
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Radyo Tiyatrosunun Dinlediğini Anlama Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Esra Tiryaki
,
Semra Kolcu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.972275
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EVALUATION OF ACADEMIC STUDIES ON SECOND LANGUAGE ACQUISITION // İKİNCİ DİL EDİNİMİ ÜZERİNE YAPILAN AKADEMİK ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Esra Tiryaki
,
Furkan Can Soybal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2021.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DİJİTAL UYGULAMA ARACILIĞIYLA OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
,
Oğuzhan Karakuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1489
1
FAVORİ
1489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Tartışmacı Metinlerinde Gerekçelendirmede Kullandıkları Düşünceyi Geliştirme Yollarının Tespiti
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.320089
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1885
0
FAVORİ
1885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ KİTAPLARINDAKİ DİNLEME METİNLERİNİN ÖRTÜLÜ ANLAM AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ (İSTANBUL B1-B2 SEVİYESİ DERS KİTABI
Yazarlar:
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3891
0
FAVORİ
3891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretimindeki Ders Kitaplarındaki Okuma Metinlerinin Bilgi Türleri Açısından İncelenmesi ( İstanbul C1/+ Örneği)
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
, Seyit Ömer Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331363
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2959
0
FAVORİ
2959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1950-1980 yılları arası Türkçe ders kitaplarında yer alan tiyatro metinlerinin dil becerileri açısından değerlendirilmesi
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
0
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Metin Oluşturma Becerilerinin ve Sorunlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.300077
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2117
1
FAVORİ
2117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yazma Becerisine Yönelik Metaforik Algıları / Turkish Teacher Candidates’ Metaphorical Perceptions Related to Writing Skills
Yazarlar:
Esra Tiryaki
, Aygül Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2264
0
FAVORİ
2264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokulda öğrenim gören işitme engelli öğrencilerin Türkçe derslerinde kullanılan materyaller üzerine bir değerlendirme / The determination of materials used in Turkish lessons of hearing impaired students studying in secondary school according to ...
Yazarlar:
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5898
0
FAVORİ
5898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metin Oluşturmadaki Sorunları
Yazarlar:
Mustafa Kan
,
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2405
0
FAVORİ
2405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokulda Öğrenim Gören İşitme Engelli Öğrencilerin Yazılı Metinlerini Oluşturmadaki Sorunları
Yazarlar:
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.78810
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4717
0
FAVORİ
4717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKULDA ÖĞRENİM GÖREN İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN YAZILI ANLATIM BECERİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
1
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçede Örtülü Anlam Oluşturan Unsurlar ve Ana Dili Öğretimindeki İşlevleri/ The Factors Which Generate Implicit Meaning in Turkish And Their Functions in Mother Tongue Teaching
Yazarlar:
Bilginer Onan
,
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2212
0
FAVORİ
2212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Journal of Advanced Education Studies
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Aydın Tömer Dil Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Radyo Tiyatrosunun Dinlediğini Anlama Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Esra Tiryaki
,
Semra Kolcu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.972275
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
1
ATIF
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Tartışmacı Metinlerinde Gerekçelendirmede Kullandıkları Düşünceyi Geliştirme Yollarının Tespiti
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.320089
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1885
1
ATIF
0
FAVORİ
1885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretimindeki Ders Kitaplarındaki Okuma Metinlerinin Bilgi Türleri Açısından İncelenmesi ( İstanbul C1/+ Örneği)
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
, Seyit Ömer Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331363
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2959
3
ATIF
0
FAVORİ
2959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Öğrencilerin Metin Oluşturma Becerilerinin ve Sorunlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Esra Nur Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.300077
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2117
5
ATIF
1
FAVORİ
2117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Metin Oluşturmadaki Sorunları
Yazarlar:
Mustafa Kan
,
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2405
7
ATIF
0
FAVORİ
2405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokulda Öğrenim Gören İşitme Engelli Öğrencilerin Yazılı Metinlerini Oluşturmadaki Sorunları
Yazarlar:
Esra Tiryaki
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.78810
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4717
6
ATIF
0
FAVORİ
4717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat