Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Erten
Doç. Dr.
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
62
11
Yayın
9
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
62
TR Dizin Atıf
0000-0003-3114-6064
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Z Kuşağının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13196
0
ATIF
3
FAVORİ
13196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
4
ATIF
1
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Online Collaborative Learning and Using E-Portfolio on Success, Attitudes and Permanency
Yazarlar:
Pinar Erten
,
İbrahim Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
0
ATIF
1
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otantik Öğrenme
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10578
0
ATIF
1
FAVORİ
10578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ergen, Genç ve Genç Yetişkinlerde Dijital Tükenmişlik Durumunun İncelenmesi
Yazarlar:
Oğuzhan Özdemir
,
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1613501
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1004
0
FAVORİ
1004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PANDEMİ SÜRECİNDE BİREYLERİN EĞİTİM İLE İLGİLİ BAZI KAVRAMLARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.1481776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Bir Dil Olarak Dil Öğretimi Gerçekleştirecek Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi (TPİB) Çerçevesinde Yeterlilikleri
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1256
0
FAVORİ
1256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Tükenmişlik Ölçeği
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.597890
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10897
0
FAVORİ
10897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Otantik Öğrenme
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10578
1
FAVORİ
10578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SANAL SINIFLARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-527431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Online Collaborative Learning and Using E-Portfolio on Success, Attitudes and Permanency
Yazarlar:
Pinar Erten
,
İbrahim Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
1
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
1
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sanal Sınıf ve Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
660
0
FAVORİ
660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL BÖLÜNME
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6035
0
FAVORİ
6035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Z Kuşağının Dijital Teknolojiye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13196
3
FAVORİ
13196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Bingöl Araştırmaları Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Current Research and Reviews in Psychology and Psychiatry
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Dijital Tükenmişlik Ölçeği
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.597890
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10897
20
ATIF
0
FAVORİ
10897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SANAL SINIFLARA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-527431
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1051
4
ATIF
0
FAVORİ
1051
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
4
ATIF
1
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI