avatar
İbrahim Yaşar Kazu Prof. FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın 30 Hakemlik 41 CrossRef Atıf 62 TR Dizin Atıf 45
30 Yayın
41 Hakemlik
62 CrossRef Atıf
45 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitim Bilimleri Eğitimde Program Geliştirme Öğretmen Yetiştirme Mesleki ve Teknik Eğitim

Kurum

FIRAT ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

AFGANİSTAN EĞİTİM SİSTEMİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: İbrahim Yaşar Kazu , Sadik Gülecen
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4103

0

2

4103

1

2

745

5

2

1506

İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Yaşar Kazu , Oğuzhan Özdemir , Pınar Erten
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194941
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2200

1

1

2200

Yayınlar

1

1111

0

1207

2

745

1

957

1

9143

2

1506

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: İbrahim Yaşar Kazu , Sema Nur İşık
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1284

1

1284

1

447

1

870

1

2818

1

5599

Okul Öncesi Eğitimin İlköğretimdeki Başarıya Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Ebru Dündar Kırık, İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 925

1

925

1

6283

1

12834

1

5207

1

12102

1

992

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri
Yazarlar: Pınar Erten, İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.07530
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2355

1

2355

1

2200

İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI
Yazarlar: İbrahim Yaşar Kazu , Oğuzhan Özdemir, Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2016 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1220

1

1220

ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI
Yazarlar: Pınar Erten, İbrahim Yaşar Kazu
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 752

1

752

Öğretmen Adaylarının Sayısal Yetkinlik Düzeyleri
Yazarlar: İbrahim Kazu , Pınar Erten
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1691

1

1691

AFGANİSTAN EĞİTİM SİSTEMİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: İbrahim Yaşar Kazu , Sadik Gülecen
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4103

2

4103

Elazığ ilinin ve bölge sanayisinin gelişmesinde İŞGEM modeli
Yazarlar: İbrahim Yaşar Kazu , Mehmet Ölmez
Yayın Bilgisi: 2008 , Verimlilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 684

1

684

1

364

Yayınlar

1

0

1207

1

2

745

2

1

957

Mesleki Tükenmişlik: Etki Eden Faktörler, Belirtileri ve Sonuçları
DOI: 10.51725/etad.1003628
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9143

3

1

9143

5

2

1506

14

1

1990

3

1

870

7

1

2818

14

1

5599

SINIF ÖĞRETMENLERİ VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARI ÜZERİNE YAPILMIŞ DOKTORA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.322849
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5207

3

1

5207

5

1

12102

Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri
Yazarlar: Pınar Erten, İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.07530
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2355

1

1

2355

İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI
Yazarlar: Yaşar Kazu , Oğuzhan Özdemir , Pınar Erten
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194941
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2200

1

1

2200

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.