Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Yaşar Kazu
Prof.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
30
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
57
TR Dizin Atıf
45
30
Yayın
39
Hakemlik
57
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
0000-0002-1039-0482
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitimde Program Geliştirme
Öğretmen Yetiştirme
Mesleki ve Teknik Eğitim
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
AFGANİSTAN EĞİTİM SİSTEMİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Sadik Gülecen
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3621
0
ATIF
2
FAVORİ
3621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ADAY ÖĞRETMENLERIN ADAY ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN KAVRAMLARINA İLIŞKIN ALGILARI: BIR METAFOR ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Hüseyin Çam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1017432
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
1
ATIF
2
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ BİLGİSAYAR ÖĞRETİMİNDE YAPAY ZEKÂ İLE ÖĞRENME ORTAMI SUNMANIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Oğuzhan Özdemir
,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
ATIF
2
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN BİBLİYOGRAFİK OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Fatma Simge Yavuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.853747
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1334
4
ATIF
2
FAVORİ
1334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
, Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194941
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
1
ATIF
1
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM UYGULAMALARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Aslan Kaplan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1331946
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
1
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Yönetiminin Zorluklarını Yönetmek: Öğrenme Çıktılarını Geliştirmek İçin Gerçekleştirilen En İyi Uygulamalar
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Murat Kuvvetli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.1259005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
888
0
FAVORİ
888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ADAY ÖĞRETMENLERIN ADAY ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN KAVRAMLARINA İLIŞKIN ALGILARI: BIR METAFOR ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Hüseyin Çam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1017432
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
2
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜNDEN PANDEMİ DÖNEMİNDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Cemre Kurtoğlu Yalçın
,
Cemal Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.830080
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
1
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması / A Meta-Analysis Study on the Effectiveness of Flipped Classroom Learning on Students' Academic Achievement
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Cemre Kurtoğlu Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1033589
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
1
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Tükenmişlik: Etki Eden Faktörler, Belirtileri ve Sonuçları
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Damla Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1003628
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7694
1
FAVORİ
7694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN BİBLİYOGRAFİK OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Fatma Simge Yavuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.853747
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1334
2
FAVORİ
1334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN KORONAVİRÜS PANDEMİSİ DÖNEMİNDE VERDİKLERİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Ferhat Bahçeci
,
Cemre Kurtoğlu Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.814015
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
1
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Sema Nur İşık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1248
1
FAVORİ
1248
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ENGLISH LANGUAGE TEACHING STUDENTS' PERCEPTIONS ON THE CONCEPT OF FLIPPED CLASSROOM IN TEACHING ENGLISH: A METAPHORIC STUDY
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Yakubu Issaku
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
409
1
FAVORİ
409
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Online Collaborative Learning and Using E-Portfolio on Success, Attitudes and Permanency
Yazarlar:
Pinar Erten
,
İbrahim Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1586
1
FAVORİ
1586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
1
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BOYUTUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Tuncay Tuncel,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.549200
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2670
1
FAVORİ
2670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETERLİĞİ VE NİTELİKLERİ ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Hüseyin Çam
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.516910
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5129
1
FAVORİ
5129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimin İlköğretimdeki Başarıya Etkisine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Ebru Dündar Kırık,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
1
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Renkleri Kullanma Durumları
Yazarlar:
Azmi Turkut
,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6011
1
FAVORİ
6011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyo-Ekonomik Açıdan Dezavantajlı Kişilerin Eğitimleri Sırasında Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1912
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12039
1
FAVORİ
12039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİ VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARI ÜZERİNE YAPILMIŞ DOKTORA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Burhan Akpunar,
İbrahim Yaşar Kazu
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.322849
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5114
1
FAVORİ
5114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ülkemizdeki Okul Öncesi Eğitimin Bazı Veriler Açısından OECD ve AB Üyesi Ülkeleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Mesut Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.404695
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11839
1
FAVORİ
11839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı İlköğretim Bölge Okullarının Etüt Saatlerinde ve Boş Zaman Etkinliklerinde Karşılaşılan Sorunlar (Elazığ İli Örneği)
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Zehra Aşkın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
1
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri
Yazarlar: Pınar Erten,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.07530
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2164
1
FAVORİ
2164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
, Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194941
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
1
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Oğuzhan Özdemir, Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1178
1
FAVORİ
1178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI
Yazarlar: Pınar Erten,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
1
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sayısal Yetkinlik Düzeyleri
Yazarlar:
İbrahim Kazu
, Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1605
1
FAVORİ
1605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİMDE TEMEL BİLİŞİM DERSLERİNE OLAN İHTİYAÇ VE DERS ÖNCESİ BİLGİSAYAR OKURYAZARLIĞI
Yazarlar:
Oğuzhan Özdemir
,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
238
1
FAVORİ
238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ BİLGİSAYAR ÖĞRETİMİNDE YAPAY ZEKÂ İLE ÖĞRENME ORTAMI SUNMANIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Oğuzhan Özdemir
,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
2
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AFGANİSTAN EĞİTİM SİSTEMİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Sadik Gülecen
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3621
2
FAVORİ
3621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elazığ ilinin ve bölge sanayisinin gelişmesinde İŞGEM modeli
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Mehmet Ölmez
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Verimlilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
635
1
FAVORİ
635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNİK ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ ve TEKNİK ÖĞRETİM PROGRAMLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (Elazığ İli Örneği)
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
, Cihad Demirli
Yayın Bilgisi: 2003 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
322
1
FAVORİ
322
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitim Yansımaları
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Verimlilik Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitim Yansımaları
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
SDU International Journal of Educational Studies
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Yayınlar
ADAY ÖĞRETMENLERIN ADAY ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN KAVRAMLARINA İLIŞKIN ALGILARI: BIR METAFOR ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Hüseyin Çam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1017432
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
1
ATIF
2
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YABANCI DİL ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜNDEN PANDEMİ DÖNEMİNDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Cemre Kurtoğlu Yalçın
,
Cemal Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.830080
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
850
2
ATIF
1
FAVORİ
850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Sınıf Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması / A Meta-Analysis Study on the Effectiveness of Flipped Classroom Learning on Students' Academic Achievement
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Cemre Kurtoğlu Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1033589
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2200
2
ATIF
1
FAVORİ
2200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Tükenmişlik: Etki Eden Faktörler, Belirtileri ve Sonuçları
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Damla Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1003628
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7694
2
ATIF
1
FAVORİ
7694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZ DÜZENLEME BECERİLERİ ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN BİBLİYOGRAFİK OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Fatma Simge Yavuz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.853747
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1334
4
ATIF
2
FAVORİ
1334
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN KORONAVİRÜS PANDEMİSİ DÖNEMİNDE VERDİKLERİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Ferhat Bahçeci
,
Cemre Kurtoğlu Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.814015
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
13
ATIF
1
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi İşbirlikli Öğrenme Ortamında E-Portfolyo Uygulamasının Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Pınar Erten
,
Oğuzhan Özdemir
,
İ. Yasar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.524591
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
3
ATIF
1
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BOYUTUNDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Tuncay Tuncel,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.549200
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2670
7
ATIF
1
FAVORİ
2670
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN YETERLİĞİ VE NİTELİKLERİ ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Hüseyin Çam
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.516910
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5129
13
ATIF
1
FAVORİ
5129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİ VE SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARI ÜZERİNE YAPILMIŞ DOKTORA ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Burhan Akpunar,
İbrahim Yaşar Kazu
,
Fatih Selim Erdamar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.322849
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5114
3
ATIF
1
FAVORİ
5114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ülkemizdeki Okul Öncesi Eğitimin Bazı Veriler Açısından OECD ve AB Üyesi Ülkeleri İle Karşılaştırılması
Yazarlar:
İbrahim Yaşar Kazu
,
Mesut Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.404695
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11839
5
ATIF
1
FAVORİ
11839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterlikleri
Yazarlar: Pınar Erten,
İbrahim Yaşar Kazu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.07530
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2164
1
ATIF
1
FAVORİ
2164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞLETİM SİSTEMLERİ VE UYGULAMALARI DERSİNE YÖNELİK MOTİVASYON ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Yaşar Kazu
,
Oğuzhan Özdemir
, Pınar Erten
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194941
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2140
1
ATIF
1
FAVORİ
2140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat