Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sabahattin Yeşilçınar
Dr. Öğr. Üyesi
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
3
6
Yayın
16
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Kurum
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İngilizce Öğretmenlerinin Çocuklara Yönelik Değerlendirme Okuryazarlığı: Küçük Ölçekli Bir Çalışmanın Bulguları
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Galip Kartal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
0
ATIF
2
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Rater Biases of Peer Assessors in Different Assessment Environments
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
705
0
ATIF
1
FAVORİ
705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İngilizce öğretmen adaylarıının Türkiye'deki çevrimiçi dil değerlendirmesine ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1524449
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
104
0
FAVORİ
104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of video-based collaborative peer feedback on Turkish EFL learners’ motivation, writing enjoyment and anxiety
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1461964
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
99
0
FAVORİ
99
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lesson study and 21st-century skills: Pre-service Teachers Reason, Produce and Share
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Ahmet Aykan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.68.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining Rater Biases of Peer Assessors in Different Assessment Environments
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Mehmet Şata
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
705
1
FAVORİ
705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Çocuklara Yönelik Değerlendirme Okuryazarlığı: Küçük Ölçekli Bir Çalışmanın Bulguları
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Galip Kartal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
2
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Continuing professional development process: English language teachers’ views on the role of teacher research
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
, Abdülvahit Çakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
0
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Language and Linguistic Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Editörlük
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
ELT Research Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Yayınlar
Lesson study and 21st-century skills: Pre-service Teachers Reason, Produce and Share
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Ahmet Aykan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.68.9.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
912
3
ATIF
0
FAVORİ
912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat