Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Firma
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Volkan Akgül
Volkan Akgül
Öğretim Görevlisi
bandırma onyedi eylül üniverstesi
Yayın
6
Hakemlik
0
TR Dizin Atıf
7
6
Yayın
0
Hakemlik
7
TR Dizin Atıf
0000-0002-1248-1425
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
İşletme
Organizasyon
Turizm
Kurum
bandırma onyedi eylül üniverstesi
Popüler Yayınları
The Moderating Effects of Perceived Accountability On The Relationship Between Sales Personnel’s Empowerment And Organizational Commitment: A Field Research In Turkish Travel Agencies
Yazarlar: Asst. Prof. Dr. Halil Demırer, Asst. Prof. Dr. Nuriye Gures,
Res. Asst. Volkan Akgul
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
889
0
ATIF
1
FAVORİ
889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Niş (Nıche) Pazarlama Ve Hatay Turizmine Yönelik Niş Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi/Nıche Marketıng And Defınıng Nıche Marketıng Strategıes Towards Tourısm In Hatay
Yazarlar:
Nuriye Güreş
,
Volkan Akgül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4750
0
ATIF
1
FAVORİ
4750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organizational Commitment And Job Satisfaction: The Influence Of Individual And Organizational Factors On Sales Persons' Work Attitudes In Travel Agencies/Örgütsel Bağlılık Ve İş Tatmini: Bireysel Ve Örgütsel Faktörlerin Seyahat Acentelerinde Çalışan Satı
Yazarlar: Halil Demirer, Nuriye Güreş,
Volkan Akgül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
ATIF
1
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seyahat Acentaları Çalışanlarının Tükenmişlik Düzeyi: Hatay Örneği/ Burnout Level Of Travel Agencıes' Employees: Hatay Sample
Yazarlar:
Hüseyin Altay
,
Volkan Akgül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
0
ATIF
1
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Termal Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Unsurlar “Gönen Kaplıcaları Örneği"
Yazarlar: Yusuf Aymankuy,
Volkan Akgül
, Cansen Can Akgül
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1357
0
ATIF
1
FAVORİ
1357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Gönen Termal Turizm Merkezindeki Otel İşletmelerinde Personel Güçlendirme ve Yaratıcılık İlişkisine Yönelik Bir Uygulama
Yazarlar:
Volkan Akgül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyasar.679326
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
1
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seyahat Acentaları Çalışanlarının Tükenmişlik Düzeyi: Hatay Örneği/ Burnout Level Of Travel Agencıes' Employees: Hatay Sample
Yazarlar:
Hüseyin Altay
,
Volkan Akgül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1363
1
FAVORİ
1363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Organizational Commitment And Job Satisfaction: The Influence Of Individual And Organizational Factors On Sales Persons' Work Attitudes In Travel Agencies/Örgütsel Bağlılık Ve İş Tatmini: Bireysel Ve Örgütsel Faktörlerin Seyahat Acentelerinde Çalışan Satı
Yazarlar: Halil Demirer, Nuriye Güreş,
Volkan Akgül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
1
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Niş (Nıche) Pazarlama Ve Hatay Turizmine Yönelik Niş Pazarlama Stratejilerinin Belirlenmesi/Nıche Marketıng And Defınıng Nıche Marketıng Strategıes Towards Tourısm In Hatay
Yazarlar:
Nuriye Güreş
,
Volkan Akgül
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4750
1
FAVORİ
4750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Termal Konaklama İşletmelerinde Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Unsurlar “Gönen Kaplıcaları Örneği"
Yazarlar: Yusuf Aymankuy,
Volkan Akgül
, Cansen Can Akgül
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1357
1
FAVORİ
1357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Moderating Effects of Perceived Accountability On The Relationship Between Sales Personnel’s Empowerment And Organizational Commitment: A Field Research In Turkish Travel Agencies
Yazarlar: Asst. Prof. Dr. Halil Demırer, Asst. Prof. Dr. Nuriye Gures,
Res. Asst. Volkan Akgul
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
889
1
FAVORİ
889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat