Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sedat Şen
Sedat Şen
Doç. Dr.
Harran Üniversitesi
Yayın
18
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
43
TR Dizin Atıf
20
18
Yayın
23
Hakemlik
43
CrossRef Atıf
20
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme Teorileri ve Uygulamaları
Kurum
Harran Üniversitesi
Popüler Yayınları
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alanında Yazılan Lisansüstü Nicel Tezlerin İncelenmesi: Bir Sistematik Derleme
Yazarlar:
Özlem Alp
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.774591
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3997
9
ATIF
1
FAVORİ
3997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ BİLİM DALINDA YAPILAN NİCEL TEZLERE İLİŞKİN BİR SİSTEMATİK DERLEME: 2009-2019
Yazarlar:
Özlem Alp
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1826
0
ATIF
1
FAVORİ
1826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RevMan ile Meta-Analiz
Yazarlar:
Ömer Şahin Aslan
,
Sedat Şen
,
Ragıp Terzi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1196512
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
1
ATIF
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A Systematic Review of Factor Mixture Model Applications
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Allan Cohen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1423427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RevMan ile Meta-Analiz
Yazarlar:
Ömer Şahin Aslan
,
Sedat Şen
,
Ragıp Terzi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1196512
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adaptation and psychometric evaluation of the COVID-19 stress scales in Turkish sample
Yazarlar:
Murat Doğan Şahin
,
Sedat Şen
,
Deniz Güler
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1067542
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
778
0
FAVORİ
778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability Generalization Meta-Analysis of Mathematics Anxiety Scale for Primary School Students
Yazarlar:
Ömer Şahin Aslan
,
Salih Göcen
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1119308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1579
0
FAVORİ
1579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.893149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
0
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alanında Yazılan Lisansüstü Nicel Tezlerin İncelenmesi: Bir Sistematik Derleme
Yazarlar:
Özlem Alp
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.774591
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3997
1
FAVORİ
3997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kısmi en küçük kareler-yol modellemesi (VT-YEM) kullanılarak kanatlı refahının değerlendirilmesi: fiziksel aktivite ve stresin büyüme üzerindeki etkilerinin modellenmesi
Yazarlar:
Hamza Yalçin
,
Zeki Doğan
,
Sedat Şen
,
Mehmet Çetin
,
Mehmet Göçmen
,
Abdurrahim Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Harran Tarım ve Gıda Bilimleri Dergisi
DOI: 10.29050/harranziraat.842308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ BİLİM DALINDA YAPILAN NİCEL TEZLERE İLİŞKİN BİR SİSTEMATİK DERLEME: 2009-2019
Yazarlar:
Özlem Alp
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1826
1
FAVORİ
1826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Short Note on Obtaining Item Parameter Estimates of IRT Models with Bayesian Estimation in Mplus
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Allan Cohen
, Seock-ho Kım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.693719
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1153
0
FAVORİ
1153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SPSS ile Meta-Analiz Nasıl Yapılır?
Yazarlar:
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2019.0401.21.49
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19022
0
FAVORİ
19022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tek Denekli Deneysel Çalışmalarda Etki Büyüklüğü Hesaplaması: Regresyona Dayalı Olmayan Yöntemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Nihal Şen
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.419625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6748
0
FAVORİ
6748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Stratejileri Öğretiminin Akademik Başarı Üzerine Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Yıldırım
,
Sevilay Cırak-kurt
,
Sedat Sen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2287
0
FAVORİ
2287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Katma-değerli değerlendirme modellerinde eşitleme önemli mi?
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Ragıp Terzi
,
İbrahim Yıldırım
, Allan Cohen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.456656
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rasch Modelinde Gibbs Örnekleme Yönteminin Uygulanması
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Tuğba Karadavut
, Hyo Jin Eom, Allan Cohen, Seock-ho Kım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.408451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1074
0
FAVORİ
1074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparative Analysis of Common Statistical Models Used for Value-Added Assessment of School Performance
Yazarlar:
Sedat Sen
, Seock-Ho Kim, Allan S. Cohen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.321840
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1475
0
FAVORİ
1475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Örgütlerinde Yönetişim Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar: Mehmet Said Aslan, Mehmet Emin Usta,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok Düzeyli Meta-Analiz Yöntemleri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Sedat Şen
, Nihal Akbaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.29995
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3003
0
FAVORİ
3003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students’ Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.65266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2057
0
FAVORİ
2057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Harran Maarif Dergisi
Harran Tarım ve Gıda Bilimleri Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Education Reform Journal
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Research in Educational Administration and Leadership
Turkish Journal of Education
Yayınlar
RevMan ile Meta-Analiz
Yazarlar:
Ömer Şahin Aslan
,
Sedat Şen
,
Ragıp Terzi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1196512
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1228
1
ATIF
1
FAVORİ
1228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability Generalization Meta-Analysis of Mathematics Anxiety Scale for Primary School Students
Yazarlar:
Ömer Şahin Aslan
,
Salih Göcen
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1119308
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1579
3
ATIF
0
FAVORİ
1579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Application of Multilevel Mixture Item Response Theory Model
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Türker Toker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.893149
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
1
ATIF
0
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Alanında Yazılan Lisansüstü Nicel Tezlerin İncelenmesi: Bir Sistematik Derleme
Yazarlar:
Özlem Alp
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.774591
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3997
9
ATIF
1
FAVORİ
3997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Short Note on Obtaining Item Parameter Estimates of IRT Models with Bayesian Estimation in Mplus
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Allan Cohen
, Seock-ho Kım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.693719
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1153
2
ATIF
0
FAVORİ
1153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SPSS ile Meta-Analiz Nasıl Yapılır?
Yazarlar:
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2019.0401.21.49
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19022
17
ATIF
0
FAVORİ
19022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tek Denekli Deneysel Çalışmalarda Etki Büyüklüğü Hesaplaması: Regresyona Dayalı Olmayan Yöntemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Nihal Şen
,
Sedat Şen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.419625
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6748
2
ATIF
0
FAVORİ
6748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çok Düzeyli Meta-Analiz Yöntemleri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Sedat Şen
, Nihal Akbaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.29995
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3003
5
ATIF
0
FAVORİ
3003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Diagnostic Comparison of Turkish and Korean Students’ Mathematics Performances on the TIMSS 2011 Assessment
Yazarlar:
Sedat Şen
,
Muhammet Arıcan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.65266
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2057
3
ATIF
0
FAVORİ
2057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat