avatar
Ali Aycı Doç. Dr. Yildirim Beyazit Universitesi. Uluslararasi Ticaret ve İsletmecilik Bolumu
Yayın 12 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 6 TR Dizin Atıf 11
12 Yayın
13 Hakemlik
6 CrossRef Atıf
11 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama İthalat İhracat Yönetimi

Kurum

Yildirim Beyazit Universitesi. Uluslararasi Ticaret ve İsletmecilik Bolumu

Popüler Yayınları

0

2

1051

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3186

1

2

3186

İŞLETMELERİN LOGOLARINI DEĞİŞTİRME NEDENLERİ, YÖNTEMLERİ VE SONUÇLARI: VAKIFBANK ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ali Aycı
DOI: 10.18092/ulikidince.562968
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2924

0

1

2924

Yayınlar

2

1051

0

867

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3186

2

3186

1

2924

Etkin Devlet Perspektifinden KOSGEB Markalaşma ve Kurumsallaşma Programının İncelenmesi
Yazarlar: Ali Aycı , Dilek Demirbaş, Safa Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.462507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1090

0

1090

1

1884

Yayınlar

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3186

1

2

3186

2

1

1884

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.