avatar
Ali Aycı Doç. Dr. Yildirim Beyazit Universitesi. Uluslararasi Ticaret ve İsletmecilik Bolumu
Yayın 10 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 11
10 Yayın
12 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
11 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama İthalat İhracat Yönetimi

Kurum

Yildirim Beyazit Universitesi. Uluslararasi Ticaret ve İsletmecilik Bolumu

Popüler Yayınları

2

1

1558

İŞLETMELERİN LOGOLARINI DEĞİŞTİRME NEDENLERİ, YÖNTEMLERİ VE SONUÇLARI: VAKIFBANK ÖRNEĞİ
Yazarlar: Ali Aycı
DOI: 10.18092/ulikidince.562968
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2414

0

1

2414

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2230

1

1

2230

Yayınlar

0

518

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2230

1

2230

1

2414

Etkin Devlet Perspektifinden KOSGEB Markalaşma ve Kurumsallaşma Programının İncelenmesi
Yazarlar: Ali Aycı , Dilek Demirbaş, Safa Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.462507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 965

0

965

1

1558

Yayınlar

Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yayın Bilgisi: 2021 , Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2230

1

1

2230

2

1

1558

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.