Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Aycı
Doç. Dr.
Yildirim Beyazit Universitesi. Uluslararasi Ticaret ve İsletmecilik Bolumu
Yayın
10
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
11
10
Yayın
12
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0001-8173-1152
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Pazarlama
İthalat İhracat Yönetimi
Kurum
Yildirim Beyazit Universitesi. Uluslararasi Ticaret ve İsletmecilik Bolumu
Popüler Yayınları
PAZARLAMA KARMASI AÇISINDANYURTDIŞI FUARLAR: KOSGEB YURTDIŞI FUAR DESTEKLERİNDEN FAYDALANAN KOBİ’LERE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
0
ATIF
1
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOBİ'lerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü, Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.454204
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1582
2
ATIF
1
FAVORİ
1582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTOMOBİLLERİN BAKIM PERİYODU ULUSLARARASI OTOMOBİL ÜRETİCİLERİ İÇİN PAZARLAMA STRATEJİSİ Mİ YOKSA TEKNİK GEREKLİLİK Mİ? NİSSAN TÜRKİYE ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.519868
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5483
0
ATIF
1
FAVORİ
5483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞLETMELERİN LOGOLARINI DEĞİŞTİRME NEDENLERİ, YÖNTEMLERİ VE SONUÇLARI: VAKIFBANK ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
DOI: 10.18092/ulikidince.562968
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2448
0
ATIF
1
FAVORİ
2448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yazarlar:
Abdullah Ballı
,
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2294
1
ATIF
1
FAVORİ
2294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DEĞERLENDİRME VE İLETİŞİM ARACI OLARAK DÜZENLEYİCİ ETKİ ANALİZİ: ARKA PLAN VE TÜRKİYE’DEKİ UYGULAMA SÜRECİ
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ombudsman Akademik
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Theory of Planned Behaviour and The Factors Affecting Entrepreneurial Intention: A Study on Architecture Faculty Students in Turkey
Yazarlar:
Ali Aycı
,
Esra Betül Kınacı
,
Harun Kınacı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi University Journal of Science Part B: Art Humanities Design and Planning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
411
0
FAVORİ
411
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Büyük veri analizinin KOBİ'lerin pazarlama faaliyetlerinde kullanılabilirliğine yönelik bir araştırma: Türkiye'de kolay ihracat platformu ve işletme değerlendirme raporu örneği
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.996540
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
1
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yazarlar:
Abdullah Ballı
,
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2294
1
FAVORİ
2294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE İŞLETMELERİN YAPISI GÜÇLENİYOR MU? 2006-2016 DÖNEMİNDE TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERİN NET SATIŞLAR İLE FAALİYET GİDERLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ali Aycı
, Ferhat Çakır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Verimlilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
498
0
FAVORİ
498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞLETMELERİN LOGOLARINI DEĞİŞTİRME NEDENLERİ, YÖNTEMLERİ VE SONUÇLARI: VAKIFBANK ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
DOI: 10.18092/ulikidince.562968
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2448
1
FAVORİ
2448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkin Devlet Perspektifinden KOSGEB Markalaşma ve Kurumsallaşma Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Aycı
, Dilek Demirbaş, Safa Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.462507
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
969
0
FAVORİ
969
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OTOMOBİLLERİN BAKIM PERİYODU ULUSLARARASI OTOMOBİL ÜRETİCİLERİ İÇİN PAZARLAMA STRATEJİSİ Mİ YOKSA TEKNİK GEREKLİLİK Mİ? NİSSAN TÜRKİYE ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.519868
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5483
1
FAVORİ
5483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOBİ'lerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü, Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.454204
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1582
1
FAVORİ
1582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PAZARLAMA KARMASI AÇISINDANYURTDIŞI FUARLAR: KOSGEB YURTDIŞI FUAR DESTEKLERİNDEN FAYDALANAN KOBİ’LERE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1973
1
FAVORİ
1973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gazi University Journal of Science Part B: Art Humanities Design and Planning
Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Ombudsman Akademik
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
Verimlilik Dergisi
Hakemlik
AYBU Business Journal
Denetişim
Fiscaoeconomia
Gazi İktisat ve İşletme Dergisi
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Ombudsman Akademik
Yayınlar
Büyük veri analizinin KOBİ'lerin pazarlama faaliyetlerinde kullanılabilirliğine yönelik bir araştırma: Türkiye'de kolay ihracat platformu ve işletme değerlendirme raporu örneği
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.25287/ohuiibf.996540
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
701
1
ATIF
1
FAVORİ
701
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nörobilim Yaklaşımıyla Girişimcilikte Farklı Bir Boyut: Nörogirişimcilik
Yazarlar:
Abdullah Ballı
,
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.31590/ejosat.849788
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2294
1
ATIF
1
FAVORİ
2294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KOBİ'lerin Pazarlama İletişiminde Sosyal Medyanın Rolü, Genç Girişimcilere Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar:
Ali Aycı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.31123/akil.454204
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1582
2
ATIF
1
FAVORİ
1582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat