Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ali Yakar
Ali Yakar
Dr. Öğretim Görevlisi
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
12
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
6
12
Yayın
10
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-4359-0552
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Üniversite Öğrencilerinin Benimsedikleri Eğitim Felsefesi İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Doç. Dr. Bilal Duman
,
Güldehan Neşe Göral
,
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.862271
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
0
ATIF
1
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yükseköğretim Öğrencileri için Öğrenmeyi Destekleyen Yaşam Becerileri Ölçeği
Yazarlar:
Necla Köksal
,
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.21.529914
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
804
0
FAVORİ
804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğrencilerin Ulusal Merkezi Sınavlara Hazırlanma Sürecindeki Motivasyon Kaynakları - Boylamsal Bir Araştırma / ’ Motivational Sources when Preparing for Centralized Exams in Turkey - A Longitudinal Research
Yazarlar:
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1032214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65 Yaş Üstü Kadınlara Dijital Yetkinlik Kazandırılmasına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı
Yazarlar:
Müge Adnan
,
Nurhayat Kocatürk Kapucu
,
Ali Yakar
,
Uğur Can Köşk
,
Çağlar Özbek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.957120
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Benimsedikleri Eğitim Felsefesi İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Doç. Dr. Bilal Duman
,
Güldehan Neşe Göral
,
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.862271
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
1
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Multi-Modal Representations Used within the Context of Process-Based Instruction on Problem Solving, Academic Achievement, and Retention
Yazarlar:
Bilal Duman
,
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.566067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enerji Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Gökhan Güven
,
Ali Yakar
,
Yusuf Sülün
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1065
0
FAVORİ
1065
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Mixed Research on Cheating and Absenteeism Behaviors of Teacher Certificate Program Students
Yazarlar:
Orhan Kahya
,
Halim Saricaoglu
,
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.1.267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duyuşsal Farkındalığa Dayalı Öğretimin Akademik Başarı ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlar Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Ali Yakar
,
Bilal Duman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1928
0
FAVORİ
1928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENMEYE YÖNELİK SORUMLULUK ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Ali Yakar
,
Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
0
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretime Yönelik Duyuşsal Farkındalık Ölçeği
Yazarlar:
Bilal Duman
,
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321453
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9498
0
FAVORİ
9498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Evaluation of Secondary School 5th Grade Science Applications Curriculum Implemented in 2013 According to Metfessel-Michael Curriculum Evaluation Model (Muğla Sample)/2013 Ortaokul 5. Sınıf Bilim Uygulamaları Dersi Öğretim Programının Metfessel-Mıchae
Yazarlar:
Ali Yakar
,
Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
0
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Uşun
,
Ali Yakar
,
Orhan Kahya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2632
0
FAVORİ
2632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
European Journal of Educational Research
International Journal of Contemporary Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Editörlük
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Vankulu Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de Öğrencilerin Ulusal Merkezi Sınavlara Hazırlanma Sürecindeki Motivasyon Kaynakları - Boylamsal Bir Araştırma / ’ Motivational Sources when Preparing for Centralized Exams in Turkey - A Longitudinal Research
Yazarlar:
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1032214
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
1
ATIF
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
65 Yaş Üstü Kadınlara Dijital Yetkinlik Kazandırılmasına Yönelik Bir Öğretim Tasarımı
Yazarlar:
Müge Adnan
,
Nurhayat Kocatürk Kapucu
,
Ali Yakar
,
Uğur Can Köşk
,
Çağlar Özbek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.957120
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
2
ATIF
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENMEYE YÖNELİK SORUMLULUK ÖLÇEĞİ
Yazarlar:
Ali Yakar
,
Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2668
2
ATIF
0
FAVORİ
2668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretime Yönelik Duyuşsal Farkındalık Ölçeği
Yazarlar:
Bilal Duman
,
Ali Yakar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321453
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9498
9
ATIF
0
FAVORİ
9498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin ve Ortaokul Branş Öğretmenlerinin Öğrenen Özerkliğini Destekleme Davranışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Uşun
,
Ali Yakar
,
Orhan Kahya
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321427
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2632
1
ATIF
0
FAVORİ
2632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat