Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Altın
Doç. Dr.
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayın
16
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
26
16
Yayın
11
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-3825-6728
57196853277
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Yaratıcı, Eleştirel ve Yansıtıcı Düşünme: Benzerlikler-Farklılıklar
Yazarlar:
Mehmet Altın
, Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21520
0
ATIF
6
FAVORİ
21520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship between Competencies of Candidate Teachers in Classroom Management and Teacher Efficacy
Yazarlar:
Asuman Seda Saracaloğlu
,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.895103
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
0
ATIF
2
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eko-Okul Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Fatma Altın,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Temel Eğitim
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
41458
0
ATIF
1
FAVORİ
41458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının akademik erteleme, kopya çekme tutumu, akademik öz-yeterlik ve akademik kontrol odağı arasındaki ilişkilerinin incelenmesi
Yazarlar:
Asuman Seda Saracaloğlu
,
Mehmet Altın
,
Muhammed Eken
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
0
ATIF
1
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlerin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerileri Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar: Aysel Hazan,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
438
0
FAVORİ
438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of Values Education in the Preschool Curriculum during the Pandemic through Illuminative Evaluation Model[Pandemi Döneminde Okul Öncesi Eğitim Programındaki Değerler Eğitiminin Aydınlatıcı Değerlendirme Modeli ile Değerlendirilmesi]
Yazarlar:
Mehmet Altın
,
Fatma Altın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of the Effectiveness of English Language Instruction based on the ASSURE Model / ASSURE Modeline Dayalı İngilizce Dil Öğretiminin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1018149
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5021
0
FAVORİ
5021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship between Competencies of Candidate Teachers in Classroom Management and Teacher Efficacy
Yazarlar:
Asuman Seda Saracaloğlu
,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.895103
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
587
2
FAVORİ
587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının akademik erteleme, kopya çekme tutumu, akademik öz-yeterlik ve akademik kontrol odağı arasındaki ilişkilerinin incelenmesi
Yazarlar:
Asuman Seda Saracaloğlu
,
Mehmet Altın
,
Muhammed Eken
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
637
1
FAVORİ
637
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kuantum Öğrenme Çevresi Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mehmet Altın
,
Asuman Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.742471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
0
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eko-Okul Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Fatma Altın,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
41458
1
FAVORİ
41458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Asuman Saracaloğlu
,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Strateji, Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Asuman Saracaloğlu
,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Yansımaları
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2364
0
FAVORİ
2364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Algo-heuristik öğretim kuramıyla gerçekleştirilen örnek bir uygulama ve uygulamanın başarı düzeyine etkisi
Yazarlar:
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2928
0
FAVORİ
2928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of Quantum learning model on foreign language speaking skills, speaking anxiety and self-efficacy of secondary school students
Yazarlar:
Mehmet Altın
,
Asuman Seda Saracaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.631550
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1847
0
FAVORİ
1847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aydın İli Okullarında Karakter Eğitiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Kerim Gündoğdu
,
Asuman Seda Saracaloğlu
, Betül Altay,
Mehmet Altın
,
Nurtaç Üstündağ
,
Muhammed Eken
,
Meltem Çengel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
981
0
FAVORİ
981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir? Bir olgu bilim çalışması
Yazarlar:
Mehmet Altın
,
Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.379358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3262
0
FAVORİ
3262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı, Eleştirel ve Yansıtıcı Düşünme: Benzerlikler-Farklılıklar
Yazarlar:
Mehmet Altın
, Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21520
6
FAVORİ
21520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kuantum öğrenme modeline göre tasarlanmış İngilizce öğretim programı: Örnek bir uygulama
Yazarlar:
Mehmet Altın
,
Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4910
0
FAVORİ
4910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MÜZİK VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜKEMMELİYETÇİLİK VE DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Asuman Seda Saracaloğlu
,
Ceren Saygı
,
Nilgün Yenice
,
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2227
0
FAVORİ
2227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
Eğitim Yansımaları
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Language and Linguistic Studies
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Temel Eğitim
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Külliye
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Evaluation of the Effectiveness of English Language Instruction based on the ASSURE Model / ASSURE Modeline Dayalı İngilizce Dil Öğretiminin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Altın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1018149
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5021
3
ATIF
0
FAVORİ
5021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir? Bir olgu bilim çalışması
Yazarlar:
Mehmet Altın
,
Asuman Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.379358
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3262
4
ATIF
0
FAVORİ
3262
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat