avatar
Kerim Gundogdu Prof. Dr. ADNAN MENDERES UNIVERSITY
Yayın 29 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 84
29 Yayın
29 Hakemlik
84 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

ADNAN MENDERES UNIVERSITY

Popüler Yayınları

Zenginleştirilmiş Eğitim Programının Geometri Ders ve Görsel Algı Başarısı ile Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Enes Uluç, Kerim Gundogdu
DOI: 10.47477/ubed.769597
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1238

2

2

1238

0

1

3505

Bilişim Etiği Değerlerine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.590560
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2823

6

1

2823

GRAFİK VE ANİMASYON DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.592387
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3529

2

1

3529

2

1

1392

Yayınlar

0

701

Hocam, Ne İşimize Yarayacak Bu Matematik?
DOI: 10.47477/ubed.1162573
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 882

0

882

0

982

2

1238

Öğrencilerin Oyun Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
DOI: 10.18039/ajesi.741036
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3574

0

3574

0

1084

0

2931

Yabancı Dil Hazırlık Programı Öğrencilerinin Ödev Alışkanlıklarının ve Okul Dışı Etkinliklerinin İncelenmesi
Yazarlar: Canay Karcı Aktaş, Kerim Gündoğdu , Ruken Akar Vural
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.604625
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1853

0

1853

1

1392

GRAFİK VE ANİMASYON DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.592387
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3529

1

3529

Bilişim Etiği Değerlerine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.590560
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2823

1

2823

Nitel Araştırma Dersinin Lisansüstü Öğrenciler ve Öğretim Elemanlarınca Bütüncül Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar: Yağmur Şahin, Selami Uysal, Lütfi Saraç, Kerim Gündoğdu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4027

0

4027

0

2597

0

4010

BİR OLGUBİLİM ÇALIŞMASI: KODLAMA EĞİTİMİNDE NELER YAŞANIYOR?
DOI: 10.17943/etku.340103
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7833

0

7833

0

1830

Öğretmen Adayları Öğretmenlik Uygulamasında Yeterli mi? (Bir Olgubilim Çalışması)
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ, Betül Altay
DOI: 10.30803/adusobed.338417
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4400

0

4400

0

1119

0

4012

0

3684

TÜRKİYEDE YÜKSEKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME BAĞLAMINDA ULUSLARARASILAŞMA
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , Berkay Çelik, Burcu Hancı Yanar, Okan Yolcu, Veysel Karani Ceylan
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2726

0

2726

Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , A. Seda Saracaloğlu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 774

0

774

0

1255

Yayınlar

5

0

982

Zenginleştirilmiş Eğitim Programının Geometri Ders ve Görsel Algı Başarısı ile Matematik Tutumuna Etkisi
Yazarlar: Enes Uluç, Kerim Gundogdu
DOI: 10.47477/ubed.769597
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1238

2

2

1238

Öğrencilerin Oyun Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
DOI: 10.18039/ajesi.741036
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3574

9

0

3574

Matematik Öğretmen Adaylarının Öz Düzenleme ve Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
DOI: 10.47477/ubed.781499
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1084

4

0

1084

5

0

2931

2

1

1392

GRAFİK VE ANİMASYON DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.592387
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3529

2

1

3529

Bilişim Etiği Değerlerine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.590560
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2823

6

1

2823

3

0

2597

12

0

4010

BİR OLGUBİLİM ÇALIŞMASI: KODLAMA EĞİTİMİNDE NELER YAŞANIYOR?
DOI: 10.17943/etku.340103
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7833

15

0

7833

Öğretmen Adayları Öğretmenlik Uygulamasında Yeterli mi? (Bir Olgubilim Çalışması)
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ, Betül Altay
DOI: 10.30803/adusobed.338417
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4400

10

0

4400

9

0

5730

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.