Asuman Seda Saracaloğlu profil resmi
Asuman Seda Saracaloğlu Prof. Dr. Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 53 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 27 TR Dizin Atıf 103
53 Yayın
4 Hakemlik
27 CrossRef Atıf
103 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer)

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Popüler Yayınları

1

2

758

0

2

558

0

1

691

0

1

985

Yayınlar

0

1032

0

866

0

924

1

985

2

758

2

558

0

2037

0

2467

Kuantum Öğrenme Çevresi Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.19160/ijer.742471
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2036

0

2036

0

739

0

2280

0

2082

0

3194

0

1194

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7062

0

7062

ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETME STİLLERİ, ÖZYETERLİK VE İŞ DOYUMLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Beste Dinçer , Asuman Seda Saracaloğlu , Çiğdem Aldan Karademir, Nurhak Cem Dedebali
Yayın Bilgisi: 2017 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2153

0

2153

0

850

0

2052

0

2445

Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , A. Seda Saracaloğlu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 851

0

851

0

799

SORGULAMA BECERİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Çiğdem Aldan Karademir, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2013 , Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3962

0

3962

FEN GRUBU ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Oğuz Serin, Uğur Serin, Seda Saracaloğlu , Teoman Kesercioğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1294

0

1294

0

2392

0

176

0

1736

SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SESSİZ OKUMA HIZLARI VE OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Seda Saracaloğlu , Nurhak Cem Dedebali, Nuri Karasakaloğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1101

0

1101

0

1845

0

1058

0

2401

İLKÖĞRETİMİN BİRİNCİ KADEMESİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI UYGULAMALARININ ERİŞİYE ETKİSİ
Yazarlar: Murat Çırakoğlu, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2009 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3370

0

3370

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİ İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Neşe Başer, A Seda Saracaloğlu , Güneş Yavuz, Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2004 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 953

0

953

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARI İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: A Seda Saracaloğlu , Ahmet F Kaşlı
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1011

0

1011

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUMLARI
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 754

0

754

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI.
Yayın Bilgisi: 1992 , Spor Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

0

1177

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

3

0

1032

2

0

866

1

2

758

3

0

2037

ÖĞRETMENLERİN LİSE PANSİYONLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.701690
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2467

3

0

2467

İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir? Bir olgu bilim çalışması
DOI: 10.31464/jlere.379358
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3194

4

0

3194

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7062

1

0

7062

4

0

2052

3

0

2445

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.