Asuman Seda Saracaloğlu profil resmi
Asuman Seda Saracaloğlu Prof. Dr. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 50 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 22 TR Dizin Atıf 87
50 Yayın
4 Hakemlik
22 CrossRef Atıf
87 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

2

617

0

1

2235

0

1

840

0

1

459

Yayınlar

0

558

0

667

0

828

2

617

1

459

0

1664

0

1815

Kuantum Öğrenme Çevresi Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.19160/ijer.742471
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1596

0

1596

0

597

0

2005

0

1589

0

2879

0

1083

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6476

0

6476

ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETME STİLLERİ, ÖZYETERLİK VE İŞ DOYUMLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Beste Dinçer , Asuman Seda Saracaloğlu , Çiğdem Aldan Karademir, Nurhak Cem Dedebali
Yayın Bilgisi: 2017 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2032

0

2032

0

767

0

1896

0

2344

Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , A. Seda Saracaloğlu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 736

0

736

0

706

SORGULAMA BECERİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Çiğdem Aldan Karademir, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2013 , Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3766

0

3766

FEN GRUBU ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Oğuz Serin, Uğur Serin, Seda Saracaloğlu , Teoman Kesercioğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1211

0

1211

0

2245

0

140

0

1663

SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SESSİZ OKUMA HIZLARI VE OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Seda Saracaloğlu , Nurhak Cem Dedebali, Nuri Karasakaloğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 996

0

996

0

926

0

1659

0

2214

İLKÖĞRETİMİN BİRİNCİ KADEMESİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI UYGULAMALARININ ERİŞİYE ETKİSİ
Yazarlar: Murat Çırakoğlu, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2009 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3188

0

3188

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİ İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Neşe Başer, A Seda Saracaloğlu , Güneş Yavuz, Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2004 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 888

0

888

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUMLARI
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 686

0

686

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARI İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: A Seda Saracaloğlu , Ahmet F Kaşlı
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 934

0

934

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI.
Yayın Bilgisi: 1992 , Spor Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1101

0

1101

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

766

1

0

558

1

2

617

3

0

1664

ÖĞRETMENLERİN LİSE PANSİYONLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.701690
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1815

3

0

1815

İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir? Bir olgu bilim çalışması
DOI: 10.31464/jlere.379358
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2879

4

0

2879

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6476

1

0

6476

2

0

1896

3

0

2344

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.