Asuman Seda Saracaloğlu profil resmi
Asuman Seda Saracaloğlu Prof. Dr. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 50 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 22 TR Dizin Atıf 87
50 Yayın
4 Hakemlik
22 CrossRef Atıf
87 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

2

599

0

1

2209

0

1

832

0

1

447

Yayınlar

0

529

0

639

0

806

2

599

1

447

0

1584

0

1760

Kuantum Öğrenme Çevresi Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.19160/ijer.742471
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1524

0

1524

0

587

0

1964

0

1556

0

2819

0

1069

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6376

0

6376

ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETME STİLLERİ, ÖZYETERLİK VE İŞ DOYUMLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Beste Dinçer , Asuman Seda Saracaloğlu , Çiğdem Aldan Karademir, Nurhak Cem Dedebali
Yayın Bilgisi: 2017 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2000

0

2000

0

753

0

1878

0

2333

Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , A. Seda Saracaloğlu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 717

0

717

0

696

SORGULAMA BECERİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Çiğdem Aldan Karademir, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2013 , Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3737

0

3737

FEN GRUBU ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Oğuz Serin, Uğur Serin, Seda Saracaloğlu , Teoman Kesercioğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1200

0

1200

0

2223

0

134

0

1649

SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SESSİZ OKUMA HIZLARI VE OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Seda Saracaloğlu , Nurhak Cem Dedebali, Nuri Karasakaloğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 977

0

977

0

914

0

1631

0

2168

İLKÖĞRETİMİN BİRİNCİ KADEMESİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI UYGULAMALARININ ERİŞİYE ETKİSİ
Yazarlar: Murat Çırakoğlu, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2009 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3166

0

3166

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİ İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Neşe Başer, A Seda Saracaloğlu , Güneş Yavuz, Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2004 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 878

0

878

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUMLARI
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 677

0

677

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARI İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: A Seda Saracaloğlu , Ahmet F Kaşlı
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 931

0

931

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI.
Yayın Bilgisi: 1992 , Spor Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1096

0

1096

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

720

1

0

529

1

2

599

3

0

1584

ÖĞRETMENLERİN LİSE PANSİYONLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.701690
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1760

3

0

1760

İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir? Bir olgu bilim çalışması
DOI: 10.31464/jlere.379358
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2819

4

0

2819

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6376

1

0

6376

2

0

1878

3

0

2333

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.