Asuman Seda SARACALOĞLU Prof. Dr. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 49 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 66
49 Yayın
4 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
66 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

1

FAVORİ

1683

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

714

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

256

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

358

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

66

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

235

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

621

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

358

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

256

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

850

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN LİSE PANSİYONLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.701690
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1029

0

ATIF

0

FAVORİ

1029

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kuantum Öğrenme Çevresi Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.19160/ijer.742471
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 767

0

ATIF

0

FAVORİ

767

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

431

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Strateji, Yöntem ve Tekniklerine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Eğitim Yansımaları
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1157

0

ATIF

0

FAVORİ

1157

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

841

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1205

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir? Bir olgu bilim çalışması
DOI: 10.31464/jlere.379358
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2304

4

ATIF

0

FAVORİ

2304

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3230

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

897

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

545

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2433

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4957

1

ATIF

0

FAVORİ

4957

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETME STİLLERİ, ÖZYETERLİK VE İŞ DOYUMLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Beste DİNÇER , Asuman Seda SARACALOĞLU , Çiğdem ALDAN KARADEMİR, Nurhak Cem DEDEBALİ
Yayın Bilgisi: 2017 , Education Sciences
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1727

0

ATIF

0

FAVORİ

1727

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

624

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1656

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

2130

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler
Yazarlar: Kerim GÜNDOĞDU , A. Seda SARACALOĞLU , Mehmet ALTIN, Nurtaç ÜSTÜNDAĞ
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 496

0

ATIF

0

FAVORİ

496

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

605

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SORGULAMA BECERİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Çiğdem ALDAN KARADEMİR, A. Seda SARACALOĞLU
Yayın Bilgisi: 2013 , Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3213

0

ATIF

0

FAVORİ

3213

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1683

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN GRUBU ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Oğuz SERİN, Uğur SERİN, Seda SARACALOĞLU , Teoman KESERCİOĞLU
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1079

0

ATIF

0

FAVORİ

1079

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1895

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATION OF PROFESSIONAL SELF SUFFICIENCY LEVELS OF PHYSICAL EDUCATION AND SPORTS TEACHERS
Yazarlar: Asuman Seda SARACALOĞLU , Murat ÖZŞAKER, Rana VAROL
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 60

0

ATIF

0

FAVORİ

60

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1168

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1002

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SESSİZ OKUMA HIZLARI VE OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Seda SARACALOĞLU , Nurhak Cem DEDEBALİ, Nuri KARASAKALOĞLU
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 692

0

ATIF

0

FAVORİ

692

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

946

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

617

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1701

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİMİN BİRİNCİ KADEMESİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI UYGULAMALARININ ERİŞİYE ETKİSİ
Yazarlar: Murat ÇIRAKOĞLU, A. Seda SARACALOĞLU
Yayın Bilgisi: 2009 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2700

0

ATIF

0

FAVORİ

2700

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

714

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİ İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Neşe BAŞER, A Seda SARACALOĞLU , Güneş YAVUZ, Serkan NARLI
Yayın Bilgisi: 2004 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 735

0

ATIF

0

FAVORİ

735

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARI İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: A Seda SARACALOĞLU , Ahmet F KAŞLI
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 752

0

ATIF

0

FAVORİ

752

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUMLARI
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 557

0

ATIF

0

FAVORİ

557

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI.
Yayın Bilgisi: 1992 , Spor Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 923

0

ATIF

0

FAVORİ

923

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.