Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aycan Buldur
Dr. Öğr. Üyesi
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Yayın
13
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
11
13
Yayın
22
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
SİVAS CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının 21.yy Yeterlik Algıları ile STEM Eğitimi Tutumları Arasındaki Kanonik İlişki
Yazarlar:
Aycan Buldur
,
Neslihan Sarı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1646
0
ATIF
4
FAVORİ
1646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Eğitim Programına Devam Eden Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilimsel Süreç Becerilerindeki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2229
0
ATIF
2
FAVORİ
2229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Fen Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Aycan Buldur
,
Fatma Alisinanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3704
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
2
ATIF
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Farkındalıklarının Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Çolak
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1016235
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
0
ATIF
1
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeyleri İle Çevreye Yönelik Materyalist Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Sunduvaç
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1394650
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
0
ATIF
1
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Tutumları ile Fene Yönelik Öz Yeterlik İnançları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Sümeyye Çakıcı
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
DOI: 10.31461/ybpd.1579863
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
47
0
FAVORİ
47
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeyleri İle Çevreye Yönelik Materyalist Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Sunduvaç
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1394650
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
194
1
FAVORİ
194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orman Okuluna Devam Eden Çocukların Çevreye Yönelik Tutum ve Farkındalıkları
Yazarlar:
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1273141
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Günlük Eğitim Akışlarında Okuma Etkinliklerine Yer Verme Durumları
Yazarlar:
Aycan Buldur
,
Buşra Yıkılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının 21.yy Yeterlik Algıları ile STEM Eğitimi Tutumları Arasındaki Kanonik İlişki
Yazarlar:
Aycan Buldur
,
Neslihan Sarı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1646
4
FAVORİ
1646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli Çocuk Kitaplarının İçerdikleri Değerler Açısından İncelenmesi: Tokat Bebek ve Çocuk Kütüphanesi Örneği / Examination of Children's Picture Books in Terms of their Values: The Example of Baby and Children's Library of Tokat
Yazarlar:
Ümmügülsüm Öztürk
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1146157
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1196
0
FAVORİ
1196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Çevre Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Aycan Buldur
,
Meryem Ezgi Keskin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1192268
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2454
0
FAVORİ
2454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Etkinliklerindeki Kaynak Seçim Kriterleri
Yazarlar:
Buşra Yıkılmaz
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Farkındalıklarının Bazı Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Çolak
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1016235
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
1
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Meslek Tercih Nedenleri: İçsel ve Dışsal Faktörler
Yazarlar:
Aycan Buldur
, Meryem Ezgi Keskin, Esma Börekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.906161
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİ İLE BAŞARI AMAÇ ORYANTASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aycan Buldur
, Fatma Alisinanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-578007
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Fen Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Aycan Buldur
,
Fatma Alisinanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3704
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Eğitim Programına Devam Eden Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Bilimsel Süreç Becerilerindeki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2229
2
FAVORİ
2229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Kurul Üyeliği
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Hakemlik
Adam Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Yayınlar
Resimli Çocuk Kitaplarının İçerdikleri Değerler Açısından İncelenmesi: Tokat Bebek ve Çocuk Kütüphanesi Örneği / Examination of Children's Picture Books in Terms of their Values: The Example of Baby and Children's Library of Tokat
Yazarlar:
Ümmügülsüm Öztürk
,
Aycan Buldur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1146157
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1196
1
ATIF
0
FAVORİ
1196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Meslek Tercih Nedenleri: İçsel ve Dışsal Faktörler
Yazarlar:
Aycan Buldur
, Meryem Ezgi Keskin, Esma Börekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.906161
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
7
ATIF
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİKLERİ İLE BAŞARI AMAÇ ORYANTASYONLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aycan Buldur
, Fatma Alisinanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-578007
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
1
ATIF
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesinde Fen Eğitimine Yönelik Öz Yeterlik Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Aycan Buldur
,
Fatma Alisinanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3704
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
2
ATIF
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat