Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Ceren Atmaca Aksoy
Dr. Öğr. Üyesi
Necmettin Erbakan üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
38
7
Yayın
21
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Necmettin Erbakan üniversitesi
Popüler Yayınları
Measurement Tool for The Determination of Misconceptions About Change of State
Yazarlar:
Hayriye Nevin Genç
,
Ayşe Ceren Atmaca Aksoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1450678
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
ATIF
1
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation of Elementary Teachers’ STEM Attitudes and Teaching Competencies
Yazarlar:
Sema Aydın-ceran
,
Ayşe Ceren Atmaca Aksoy
,
S. Ahmet Kıray
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1722742
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
174
0
FAVORİ
174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Elimination of Pre-service Science Teachers' Misconceptions about Change of State; The Role of Concept Cartoons
Yazarlar:
Hayriye Nevin Genç
,
Ayşe Ceren Atmaca Aksoy
Yayın Bilgisi: 2025 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1607771
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
132
0
FAVORİ
132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Measurement Tool for The Determination of Misconceptions About Change of State
Yazarlar:
Hayriye Nevin Genç
,
Ayşe Ceren Atmaca Aksoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1450678
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
1
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve Fen Eğitiminde Öğretmen Eğitimi Konulu Bilimsel Yayınlara Farklı Bir Bakış: Bibliyometrik Haritalama
Yazarlar:
Berna Yıldızhan
,
Ayşe Ceren Atmaca Aksoy
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a Measurement Tool for Sustainable Development Awareness
Yazarlar:
Ayşe Ceren Atmaca
,
Seyit Ahmet Kıray
, Mustafa Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.518099
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5767
0
FAVORİ
5767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin ve Bilimsel Bilginin Doğasına Yönelik Bilgi ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nilgün Yenice
,
Ayşe Ceren-atmaca
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2747
0
FAVORİ
2747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Hilal Aktamış,
Ayşe Ceren Atmaca
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258827
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3749
0
FAVORİ
3749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of STEAM Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın University Journal of Faculty of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Research on Education and Psychology
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Development of a Measurement Tool for Sustainable Development Awareness
Yazarlar:
Ayşe Ceren Atmaca
,
Seyit Ahmet Kıray
, Mustafa Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.518099
ATIF
27
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5767
27
ATIF
0
FAVORİ
5767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Hilal Aktamış,
Ayşe Ceren Atmaca
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.258827
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3749
11
ATIF
0
FAVORİ
3749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI