Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burcu Avcı Akbel
Doç. Dr.
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
5
15
Yayın
2
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0002-3128-9295
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ANKARA YILDIRIM BEYAZIT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türk Müziği İcralarına Yönelik İnceleme Kriterleri, İcralardaki Tavır Farklılıklarının Sebepleri
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Art-e Sanat Dergisi
DOI: 10.21602/sduarte.816408
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1301
0
ATIF
2
FAVORİ
1301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK MÜZİĞİNDE TERMİNOLOJİ SORUNUNUN EKOL, ÜSLÛP, TAVIR, YORUM TERİMLERİ ÖZELİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-869847
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4708
2
ATIF
2
FAVORİ
4708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DURAK FORMUNUN MÂHİYETİ VE EĞİTİMDE KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
, Mustafa Said Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İSTEM
DOI: 10.31591/istem.430509
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1839
0
ATIF
1
FAVORİ
1839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Müzik Alanında Öğrenim Gören Öğrencilerin Düşünme Stilleri ile Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Kıvanç Aycan
,
Burcu Avcı Akbel
,
Funda İpekten
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1313272
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
448
0
FAVORİ
448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzik Öğretmeni Yetiştiren Kurumlarda Türk Müziği Teorisi Öğretimi
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin Türk Müziği Nazariyatı Derslerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1106640
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK MÜZİĞİNDE TERMİNOLOJİ SORUNUNUN EKOL, ÜSLÛP, TAVIR, YORUM TERİMLERİ ÖZELİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-869847
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4708
2
FAVORİ
4708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Müziği İcralarına Yönelik İnceleme Kriterleri, İcralardaki Tavır Farklılıklarının Sebepleri
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Art-e Sanat Dergisi
DOI: 10.21602/sduarte.816408
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1301
2
FAVORİ
1301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Türk Müziği Makamlarına ve Usullerine İlişkin Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.783502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Profesyonel Viyolonsel İcracılarının Performans Gelişim Süreçlerini Etkileyen Unsurlar
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Viyolonsel Eğitiminde Türk Müziği Perdelerinin Seslendirilmesinde Yaşanan Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.413280
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DURAK FORMUNUN MÂHİYETİ VE EĞİTİMDE KULLANILABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
, Mustafa Said Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İSTEM
DOI: 10.31591/istem.430509
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1839
1
FAVORİ
1839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Müziği Viyolonsel Eğitiminde Entonasyon Problemleri ve Sebepleri
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2459
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1699
0
FAVORİ
1699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Viyolonsel Eğitiminde Türk Müziğinin Kullanılma Durumuna ve Öğretim Yöntemlerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2114
0
FAVORİ
2114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Longa ve Sirtoların Viyolonsel ile Seslendirilmesine Yönelik Olarak Oluşturulan Etütlerin Etkililik Yönünden İncelenmesi
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
541
0
FAVORİ
541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tanburi Ali Efendi'nin Sûz'i-Dil ve Sipihr Makamlarındaki Klasik Takımlarının Çok Boyutlu İçerik Analizi
Yazarlar: Mehmet Uğur Özakalın,
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.20488/www-std-anadolu-edu-tr.394025
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEVLEVÎ ÂYÎNİ GELENEĞİNDE HOCA HAFIZ MEHMED ZEKÂİ DEDE’NİN ÜÇ ÂYÎNİNİN (SÛZİDİL, SÛZNÂK, SABA ZEMZEME) MAKAM VE USÛL ANALİZİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Okyay Taşkın
,
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.20488/sanattasarim.562759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1336
0
FAVORİ
1336
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nâyi Osman Dede'nin Mevlevi Ayinlerinde Makam ve Usul Yapıları
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
, Sercan Sahil
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.20488/austd.50424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3553
0
FAVORİ
3553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Art-e Sanat Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İSTEM
Kastamonu Eğitim Dergisi
Sanat ve Tasarım Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Alanyazın
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modelinin Türk Müziği Nazariyatı Derslerinde Kullanılmasına Yönelik Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1106640
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
818
1
ATIF
0
FAVORİ
818
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK MÜZİĞİNDE TERMİNOLOJİ SORUNUNUN EKOL, ÜSLÛP, TAVIR, YORUM TERİMLERİ ÖZELİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-869847
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4708
2
ATIF
2
FAVORİ
4708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Türk Müziği Makamlarına ve Usullerine İlişkin Özyeterlik Algıları
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.783502
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
1
ATIF
0
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Viyolonsel Eğitiminde Türk Müziği Perdelerinin Seslendirilmesinde Yaşanan Güçlükler ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.413280
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
2
ATIF
0
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tanburi Ali Efendi'nin Sûz'i-Dil ve Sipihr Makamlarındaki Klasik Takımlarının Çok Boyutlu İçerik Analizi
Yazarlar: Mehmet Uğur Özakalın,
Burcu Avcı Akbel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.20488/www-std-anadolu-edu-tr.394025
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
1
ATIF
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat