Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Elif Ertem Akbaş
Doç. Dr.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi
Yayın
15
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
26
15
Yayın
30
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
26
TR Dizin Atıf
0000-0002-4004-1697
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi
Popüler Yayınları
MYO Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Ortamda “Limit-Süreklilik” Konusundaki Öğrenmelerinin SOLO Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.743769
ATIF
2
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
2
ATIF
6
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Matematik Öğretiminin 5. Sınıf Kesir Konusunda Öğrenci Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.531953
ATIF
19
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2181
19
ATIF
4
FAVORİ
2181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Kavram Karikatürleri Etkinlikleri Kullanılarak Gözlenen Öğrenme Çıktılarının Yapısının İncelenmesi: Yansıma Örneği
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Esra Kılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1209579
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
2
ATIF
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin STEM Eğitimi Yaklaşımına Yönelik Hazırbulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Hülya Canan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1136007
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
ATIF
1
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencilerinin Matematik Soyutlama Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Murat Cancan
,
Tuğçe Toygan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
ATIF
1
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
MATEMATİK DERSLERİNDE SINIF İÇİ MATEMATİKSEL MODELLEME YÖNTEMİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Soner Karabacak
,
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1457429
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
1
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Overview of Dyscalculia from the Perspective of Mathematics Teachers
Yazarlar: Büşra Korkmaz,
Tuğba Yulet Yilmaz
,
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1461958
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
151
0
FAVORİ
151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Üç Boyutlu Geometrik Cisimler Konusunda Temel Kavramlara İlişkin Uzmanlık Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gizem Aladi Şen
,
Elif Ertem Akbaş
,
Süleyman Ediz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1473931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
241
0
FAVORİ
241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining 5th Grade Students' Learning on Surface Area Calculations with Realistic Mathematics Education Approach
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Lütfiye Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1354835
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
462
1
FAVORİ
462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematical Thinking and Problem Solving Performance: The Mediating Role of Hope
Yazarlar:
Tuğba Uygun
,
Rahime Dere
,
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1389816
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
347
1
FAVORİ
347
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Matematik Öğretim Programlarıyla İlgili Yazılmış Tez Çalışmalarının İncelenmesi (2015-2022)
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Feleknas Tekin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1335604
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
1
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin STEM Eğitimi Yaklaşımına Yönelik Hazırbulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Hülya Canan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1136007
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
1
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Kavram Karikatürleri Etkinlikleri Kullanılarak Gözlenen Öğrenme Çıktılarının Yapısının İncelenmesi: Yansıma Örneği
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Esra Kılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1209579
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Kaynaştırma Öğrencilerinin Matematik Soyutlama Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Murat Cancan
,
Tuğçe Toygan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
1
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MYO Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Ortamda “Limit-Süreklilik” Konusundaki Öğrenmelerinin SOLO Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.743769
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
6
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin FeTeMM (Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik) Alanlarına Yönelik İlgilerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Murat Cancan
, Fatma Balcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Matematik Öğretiminin 5. Sınıf Kesir Konusunda Öğrenci Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.531953
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2181
4
FAVORİ
2181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Olasılık Konusunda Temsil Edilebilirlik İle İlgili Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Mustafa Gök
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3922
0
FAVORİ
3922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bakış Açısıyla İlköğretimle Başlayan Matematik Korkusu Nedenlerinin ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.405144
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2935
0
FAVORİ
2935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Geometri Yazılımı Cabri’nin 11.Sınıf Öğrencilerinin Trigonometri Konusundaki Öğrenmelerine Etkisi
Yazarlar:
Gül Yılmaz
,
Elif Ertem
, Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2850
0
FAVORİ
2850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International e-Journal of Educational Studies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
International e-Journal of Educational Studies
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
8. Sınıf Öğrencilerinin Kavram Karikatürleri Etkinlikleri Kullanılarak Gözlenen Öğrenme Çıktılarının Yapısının İncelenmesi: Yansıma Örneği
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Esra Kılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1209579
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
774
2
ATIF
2
FAVORİ
774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MYO Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Ortamda “Limit-Süreklilik” Konusundaki Öğrenmelerinin SOLO Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.743769
ATIF
2
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
2
ATIF
6
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Destekli Matematik Öğretiminin 5. Sınıf Kesir Konusunda Öğrenci Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.531953
ATIF
19
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2181
19
ATIF
4
FAVORİ
2181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bakış Açısıyla İlköğretimle Başlayan Matematik Korkusu Nedenlerinin ve Çözüm Önerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Ertem Akbaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.405144
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2935
5
ATIF
0
FAVORİ
2935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat