avatar
Emel Yarımoğlu Prof. Dr. Yaşar Üniversitesi
Yayın 9 Hakemlik 30 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 5
9 Yayın
30 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması

Kurum

Yaşar Üniversitesi

Popüler Yayınları

Çalışanların Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Bakışları: İzmir İlinde Bir Odak Grup Çalışması
Yazarlar: Secil Ugur, Emel Yarımoglu
Yayın Bilgisi: 2015 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyu.62482
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2972

1

1

2972

Why and How Small and Medium-Sized Enterprises Use Social Media
Yazarlar: Veronika Polat, Emel Yarımoğlu
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 758

0

1

758

Araç Kiralama Sektöründe Hizmet Kalitesi, Memnuniyet ve Sadakat İlişkileri
Yazarlar: Mehmet Şimşek, Emel Yarımoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2642

0

1

2642

DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SEKTÖRÜNDE SATIŞ SONRASI HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ
Yazarlar: Mehmet Kalkan, Emel Kurşunluoğlu Yarımoğlu
DOI: 10.17130/ijmeb.20163024225
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

1

1

1177

Yayınlar

Araç Kiralama Sektöründe Hizmet Kalitesi, Memnuniyet ve Sadakat İlişkileri
Yazarlar: Mehmet Şimşek, Emel Yarımoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2642

1

2642

Why and How Small and Medium-Sized Enterprises Use Social Media
Yazarlar: Veronika Polat, Emel Yarımoğlu
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 758

1

758

0

8356

1

409

DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SEKTÖRÜNDE SATIŞ SONRASI HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ
Yazarlar: Mehmet Kalkan, Emel Kurşunluoğlu Yarımoğlu
DOI: 10.17130/ijmeb.20163024225
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

1

1177

0

1799

Çalışanların Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Bakışları: İzmir İlinde Bir Odak Grup Çalışması
Yazarlar: Secil Ugur, Emel Yarımoglu
Yayın Bilgisi: 2015 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyu.62482
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2972

1

2972

İzmir İlindeki Belediyelerin Sosyal Sorumluluk Çalışmaları ile İlgili Nitel Bir Araştırma
Yazarlar: Emel Yarımoglu , Fatma Hacıoglu, Selin Gencturk , Yasemin Kamalı, Can Saygıner
Yayın Bilgisi: 2015 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyu.07873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3168

0

3168

Yayınlar

DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SEKTÖRÜNDE SATIŞ SONRASI HİZMET KALİTESİ ÖLÇÜMÜ
Yazarlar: Mehmet Kalkan, Emel Kurşunluoğlu Yarımoğlu
DOI: 10.17130/ijmeb.20163024225
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1177

1

1

1177

Çalışanların Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Bakışları: İzmir İlinde Bir Odak Grup Çalışması
Yazarlar: Secil Ugur, Emel Yarımoglu
Yayın Bilgisi: 2015 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyu.62482
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2972

1

1

2972

İzmir İlindeki Belediyelerin Sosyal Sorumluluk Çalışmaları ile İlgili Nitel Bir Araştırma
Yazarlar: Emel Yarımoglu , Fatma Hacıoglu, Selin Gencturk , Yasemin Kamalı, Can Saygıner
Yayın Bilgisi: 2015 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyu.07873
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3168

2

0

3168

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.