avatar
Erol Duran Prof. Dr. UŞAK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 12 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 9
12 Yayın
32 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

2484

0

1

2074

Lgs Türkçe ve Matematik Sorularındaki Grafiklerin İncelenmesi
DOI: 10.29065/usakead.1113820
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1707

2

1

1707

TÜRK ATASÖZLERİNDE ÇOCUK VE ÇOCUKLUK KAVRAMI
Yayın Bilgisi: 2022 , Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1158894
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7089

1

1

7089

Yayınlar

2019 ve 2024 İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yayın Bilgisi: 2025 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1588643
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1723

0

1723

TÜRK ATASÖZLERİNDE ÇOCUK VE ÇOCUKLUK KAVRAMI
Yayın Bilgisi: 2022 , Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1158894
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7089

1

7089

Lgs Türkçe ve Matematik Sorularındaki Grafiklerin İncelenmesi
DOI: 10.29065/usakead.1113820
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1707

1

1707

OKUMA YAZMA EĞİTİMİNDE GÜNCEL KONULAR: NE ÇALIŞMALI, NASIL ÇALIŞMALI?
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.886879
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2101

0

2101

0

1065

0

6386

0

5130

0

3818

0

428

Ekran Okuryazarlığının Gelişimi ve Geleceğine Yönelik Tahminler
Yazarlar: Erol Duran , İncinur Dolaylar Özkul
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1830

0

1830

Yayınlar

2019 ve 2024 İlkokul 1. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması
Yayın Bilgisi: 2025 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1588643
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1723

1

0

1723

TÜRK ATASÖZLERİNDE ÇOCUK VE ÇOCUKLUK KAVRAMI
Yayın Bilgisi: 2022 , Folklor Akademi Dergisi
DOI: 10.55666/folklor.1158894
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7089

1

1

7089

Lgs Türkçe ve Matematik Sorularındaki Grafiklerin İncelenmesi
DOI: 10.29065/usakead.1113820
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1707

2

1

1707

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Ön Yargılarının Belirlenmesi
DOI: 10.31592/aeusbed.368064
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3818

5

0

3818

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.