Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fırat Sarsar
Doç. Dr.
EGE UNIV
Yayın
6
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
7
6
Yayın
11
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
EGE UNIV
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Duygusal Motivasyonel Geri Bildirim Mesajlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fırat Sarsar
,
Beril Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
0
ATIF
1
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijital Okuryazarlık ve Yenilikçilik Bağlamında Öğretmenlerin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz yeterlik İnançları
Yazarlar:
Adile Aşkım Kurt
,
Esra Telli
,
Salih Bardakcı
,
Fırat Sarsar
,
Derya Orhan Göksün
,
Ozan Filiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1014101
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
2
ATIF
1
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dijital Okuryazarlık ve Yenilikçilik Bağlamında Öğretmenlerin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz yeterlik İnançları
Yazarlar:
Adile Aşkım Kurt
,
Esra Telli
,
Salih Bardakcı
,
Fırat Sarsar
,
Derya Orhan Göksün
,
Ozan Filiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1014101
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
1
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinde Öz-düzenleme Becerilerinin Kişilik Yapıları, Siber Aylaklık ve Nomofobi Entegrasyonlu Bir Model Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
,
Fırat Sarsar
,
Fatma Sapmaz
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1029012
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
0
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effectiveness of emotional motivational feedback messages via online assignments in information technologies and software course academic achievement
Yazarlar: Yağmur Demir,
Fırat Sarsar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.923015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BÖTE BÖLÜMÜNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN SİBER AYLAKLIK NEDENLERİNE AİT GÖRÜŞLERİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Deniz Gezgin
,
Fırat Sarsar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1575
0
FAVORİ
1575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Duygusal Motivasyonel Geri Bildirim Mesajlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fırat Sarsar
,
Beril Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1040
1
FAVORİ
1040
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EMOTIONAL PRESENCE IN ONLINE LEARNING SCALE: A SCALE DEVELOPMENT STUDY
Yazarlar:
Firat Sarsar
,
Tarik Kısla
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.87040
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Turkish Online Journal of Distance Education
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Hastane Öncesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Dijital Okuryazarlık ve Yenilikçilik Bağlamında Öğretmenlerin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz yeterlik İnançları
Yazarlar:
Adile Aşkım Kurt
,
Esra Telli
,
Salih Bardakcı
,
Fırat Sarsar
,
Derya Orhan Göksün
,
Ozan Filiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1014101
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
2
ATIF
1
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinde Öz-düzenleme Becerilerinin Kişilik Yapıları, Siber Aylaklık ve Nomofobi Entegrasyonlu Bir Model Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Levent Şahin
,
Fırat Sarsar
,
Fatma Sapmaz
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1029012
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1916
2
ATIF
0
FAVORİ
1916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effectiveness of emotional motivational feedback messages via online assignments in information technologies and software course academic achievement
Yazarlar: Yağmur Demir,
Fırat Sarsar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.923015
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
1
ATIF
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EMOTIONAL PRESENCE IN ONLINE LEARNING SCALE: A SCALE DEVELOPMENT STUDY
Yazarlar:
Firat Sarsar
,
Tarik Kısla
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.87040
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
2
ATIF
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat