avatar
Derya Orhan Göksün Doç. Dr. ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 62 CrossRef Atıf 32 TR Dizin Atıf 3
9 Yayın
62 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı Hayat Boyu Öğrenme

Kurum

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

1

6720

Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİNİN YORDAYICILARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyolojik Düşün
DOI: 10.37991/sosdus.1205327
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 219

0

219

0

1012

0

674

The Experiences of Pre-service Science Teachers in Educational Content Development Using Web 2.0 Tools
Yazarlar: Gulden Gursoy, Derya Orhan Goksun
Yayın Bilgisi: 2019 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.634168
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 758

0

758

Sosyotelist Olma ve Sosyotelizme Maruz Kalma Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması
DOI: 10.32709/akusosbil.505642
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3714

0

3714

Gelişmeleri Kaçırma Korkusu ve Problemli İnternet Kullanımı Arasındaki İlişki
DOI: 10.17860/mersinefd.517796
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1425

0

1425

1

6720

Student Teachers’ Perceptions on Educational Technologies’ Past, Present and Future
DOI: 10.17718/tojde.382782
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

0

1069

Yayınlar

ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENME DÜZEYLERİNİN YORDAYICILARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyolojik Düşün
DOI: 10.37991/sosdus.1205327
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 219

1

0

219

1

0

1012

Sosyotelist Olma ve Sosyotelizme Maruz Kalma Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması
DOI: 10.32709/akusosbil.505642
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3714

15

0

3714

Gelişmeleri Kaçırma Korkusu ve Problemli İnternet Kullanımı Arasındaki İlişki
DOI: 10.17860/mersinefd.517796
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1425

5

0

1425

5

1

6720

Student Teachers’ Perceptions on Educational Technologies’ Past, Present and Future
DOI: 10.17718/tojde.382782
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

3

0

1069

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.