Hatice Çetin profil resmi
Hatice Çetin Doç. Dr. Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın 9 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 10
9 Yayın
14 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Matematik Eğitimi

Kurum

Necmettin Erbakan Üniversitesi

Popüler Yayınları

1

2

2431

İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Çetin , Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3457

7

1

3457

0

1

1096

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 893

0

1

893

Orantısal Akıl Yürütme Üzerine Yapılan Araştırmalar: Sistematik Derleme
Yayın Bilgisi: 2025 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1698505
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 79

0

1

79

Yayınlar

0

478

Orantısal Akıl Yürütme Üzerine Yapılan Araştırmalar: Sistematik Derleme
Yayın Bilgisi: 2025 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1698505
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 79

1

79

2

2431

8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 893

1

893

0

2277

1

1096

İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Çetin , Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3457

1

3457

The Effect of Multiple Representation Based Instruction on Mathematical Achievement: A Meta-Analysis
Yazarlar: Hatice Çetin , , Serhat Aydın
DOI: 10.24331/ijere.647531
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1941

0

1941

Yayınlar

1

2

2431

1

0

2277

İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Hatice Çetin , Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 , Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3457

7

1

3457

1

0

5599

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.