Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Çetin
Doç. Dr.
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
10
9
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Popüler Yayınları
Matematik Eğitiminde P4C Uygulamaları: Matematik Hikayeleri Örneği
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
DOI: 10.20981/kaygi.1338302
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2431
1
ATIF
2
FAVORİ
2431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
, Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
7
ATIF
1
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kesir Kavramına İlişkin Tanımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
ATIF
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Mehmet Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
0
ATIF
1
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orantısal Akıl Yürütme Üzerine Yapılan Araştırmalar: Sistematik Derleme
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Aleyna Koç
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1698505
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
79
0
ATIF
1
FAVORİ
79
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Disleksi ve Diskalkuli Hakkındaki Bilgi ve Algılarının Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
, Selis Öncel
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
0
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orantısal Akıl Yürütme Üzerine Yapılan Araştırmalar: Sistematik Derleme
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Aleyna Koç
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1698505
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
79
1
FAVORİ
79
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde P4C Uygulamaları: Matematik Hikayeleri Örneği
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
DOI: 10.20981/kaygi.1338302
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2431
2
FAVORİ
2431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI DUYUSU PERFORMANSLARININ VE STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Mehmet Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1251704
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
893
1
FAVORİ
893
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Learning Management Systems (LMS) on Mathematics Achievement: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Hatice Saygılı
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1026534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
0
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Kesir Kavramına İlişkin Tanımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
, Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
1
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Multiple Representation Based Instruction on Mathematical Achievement: A Meta-Analysis
Yazarlar:
Hatice Çetin ,
, Serhat Aydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.647531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1941
0
FAVORİ
1941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Manipülatif Kullanımına İlişkin Tutumlarının ve İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Serhat Aydın
,
Murat İbrahim Yazar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.525024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5599
0
FAVORİ
5599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Educational Research Review
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Research on Education and Psychology
SEBED
Turkish Journal of Education
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Matematik Eğitiminde P4C Uygulamaları: Matematik Hikayeleri Örneği
Yazarlar:
İbrahim Çetin
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
DOI: 10.20981/kaygi.1338302
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2431
1
ATIF
2
FAVORİ
2431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Learning Management Systems (LMS) on Mathematics Achievement: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Hatice Saygılı
,
Hatice Çetin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1026534
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
1
ATIF
0
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Matematik Öğretim Pogramının Sayı Duyusu Temel Bileşenlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
, Şeyma Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.778027
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3457
7
ATIF
1
FAVORİ
3457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Manipülatif Kullanımına İlişkin Tutumlarının ve İhtiyaçlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Çetin
,
Serhat Aydın
,
Murat İbrahim Yazar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.525024
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5599
1
ATIF
0
FAVORİ
5599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat