Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hilal Karabulut
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
8
10
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
0000-0002-0895-8665
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı
Popüler Yayınları
Fen Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi
Yazarlar:
Esra Şahbaz
,
Hilal Karabulut
,
Hasan Gökçe
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1334705
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
ATIF
3
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. YÜZYIL BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ OLAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tunahan Tansel Düzgüner
,
Hilal Karabulut
,
Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2120
0
ATIF
2
FAVORİ
2120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlik Algısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Tunahan Tansel Düzgüner
,
Hilal Karabulut
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30803/adusobed.1074325
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
7
ATIF
1
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Beceri Temelli (Yeni Nesil) Fen Bilimleri Sorularına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hilal Karabulut
,
Gözde Tosunbayraktar
,
Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2487
0
ATIF
1
FAVORİ
2487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Çalışmaların Sistematik Derlemesi
Yazarlar:
Esra Şahbaz
,
Hilal Karabulut
,
Hasan Gökçe
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1334705
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
3
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Mühendislik Tasarım Becerisine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Şahbaz
,
Hilal Karabulut
,
Hasan Gökçe
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1386533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
315
0
FAVORİ
315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Bir Okul Dışı Öğrenme Ortamı Olan Bilim Merkezleri Hakkında Yapılan Çalışmalar: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hilal Karabulut
,
Fatma Nur Özdemir
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Tanıdıkları Bilim İnsanlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hilal Karabulut
,
İbrahim Birgün
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17539/amauefd.1393646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
286
0
FAVORİ
286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN 3B YAZICI ÖĞRENME VE UYGULAMA DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Esra Şahbaz
,
Hasan Gökçe
,
Hilal Karabulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
351
0
FAVORİ
351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİSİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (ORTAOKUL ÖRNEKLEMİ)
Yazarlar:
Hilal Karabulut
,
Hasan Gökçe
,
Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlik Algısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Tunahan Tansel Düzgüner
,
Hilal Karabulut
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30803/adusobed.1074325
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
1
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Beceri Temelli (Yeni Nesil) Fen Bilimleri Sorularına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hilal Karabulut
,
Gözde Tosunbayraktar
,
Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2487
1
FAVORİ
2487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. YÜZYIL BECERİLERİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ OLAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Tunahan Tansel Düzgüner
,
Hilal Karabulut
,
Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2120
2
FAVORİ
2120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Scientific Stories on Teaching Science and on the Academic Achievement of the Students
Yazarlar:
Bayram Akarsu
,
Afşin Kariper
,
Hilal Coşkun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlik Algısı Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Tunahan Tansel Düzgüner
,
Hilal Karabulut
,
İshak Afşin Kariper
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30803/adusobed.1074325
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
7
ATIF
1
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Scientific Stories on Teaching Science and on the Academic Achievement of the Students
Yazarlar:
Bayram Akarsu
,
Afşin Kariper
,
Hilal Coşkun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1970
1
ATIF
0
FAVORİ
1970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat