Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Özcan
Doç. Dr.
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
44
CrossRef Atıf
7
7
Yayın
44
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Evaluation of prospective teachers’ digital literacy levels and mobile learning attitudes
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1020586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Araştırma-Sorgulamaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.892503
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Factors Affecting Students’ Academic Achievement according to the Teachers’ Opinion
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Education Reform Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1999
0
FAVORİ
1999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL SORUMLULUK DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1535
0
FAVORİ
1535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin İngilizce Öğrenme Motivasyonlarını Etkileyen Faktörler
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.557244
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
862
0
FAVORİ
862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of Prospective Teachers’ Anxiety of not Being Appointed to Teachership
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.572889
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
0
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf başkanları gözüyle öğretmenlerin sınıf yönetimi becerilerinin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1791
0
FAVORİ
1791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Education Reform Journal
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Alan Editörü
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Education Reform Journal
EDUCATIONE
International Journal of Contemporary Educational Research
Kapadokya Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Temaşa Erciyes Üniversitesi Felsefe Bölümü Dergisi
Temel Eğitim
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Evaluation of prospective teachers’ digital literacy levels and mobile learning attitudes
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1020586
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
3
ATIF
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of Prospective Teachers’ Anxiety of not Being Appointed to Teachership
Yazarlar:
Mehmet Özcan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.572889
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
4
ATIF
0
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat