Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muzaffer Özdemir
Doç.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
36
11
Yayın
3
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi ile Öğrenmeye Yönelik Deneysel Çalışmalar: Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336746
ATIF
18
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6660
18
ATIF
1
FAVORİ
6660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Sürecinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Muzaffer Ozdemır
,
Cavus Sahın
, Serdar Arcagok,
M. Kaan Demır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4047
0
ATIF
1
FAVORİ
4047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRÜNTÜ FARKI ALMA METODU VE BEKLENTİ MAKSİMİZASYONU ALGORİTMASI İLE GELİBOLU YARIMADASI TARİHİ MİLLİ PARKI ORMAN ALANLARINDAKİ MEKANSAL DEĞİŞİMİN ANALİZİ
Yazarlar:
Muzaffer Özdemir
,
Cengiz Akbulak
, H.hülya Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1269
0
ATIF
1
FAVORİ
1269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İLKOKUL KADEMESİNDE YAPILMIŞ ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dilek Demir
,
Çavuş Şahin
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1301358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
423
0
FAVORİ
423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Science Textbooks in terms of Science Process Skills
Yazarlar:
Eylem Yalçınkaya Önder
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Betül Timur
,
Serkan Timur
,
Elif Güvenç
,
Ilgım Özergun
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Animation-Based Worked Examples Supported with Augmented Reality on the Academic Achievement, Attitude and Motivation of Students towards Learning Programming
Yazarlar:
Hakan Cevahir
,
Muzaffer Özdemir
,
Meltem Huri Baturay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.63.9.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2274
0
FAVORİ
2274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Intention as a Mediator between Attitudes, Subjective Norms, and Cyberloafing among Preservice Teachers of English
Yazarlar:
Ceyhun Karabıyık
,
Meltem Huri Baturay
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.29.8.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PowerPoint’in Derste Kullanılmasına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Sakıp Kahraman,
Durmuş Özbaşı
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.434168
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
0
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Sürecinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Muzaffer Ozdemır
,
Cavus Sahın
, Serdar Arcagok,
M. Kaan Demır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4047
1
FAVORİ
4047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi ile Öğrenmeye Yönelik Deneysel Çalışmalar: Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336746
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6660
1
FAVORİ
6660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI ÖĞRENME STİLLERİNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENME NESNELERİNE YÖNELİK TERCİHLERİ
Yazarlar:
Muzaffer Özdemir
, Rauf Yıldız
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.69267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of educational videos presented in two different content stream on motivation and achievement of students with visual learning styles / İki farklı içerik akışında sunulan eğitsel videoların görsel öğrenme stiline sahip öğrencilerin akademik baş
Yazarlar:
Muzaffer Özdemir
,
Adem Yıldız
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
0
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KULLANICI TANIMLI ÜSTVERİ TANIMLAYICILARININ ZEKİ ÖĞRENME NESNELERİ ÜSTVERİ SİSTEMLERİNDE KULLANILMASI
Yazarlar:
Mehmet Salahlı
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRÜNTÜ FARKI ALMA METODU VE BEKLENTİ MAKSİMİZASYONU ALGORİTMASI İLE GELİBOLU YARIMADASI TARİHİ MİLLİ PARKI ORMAN ALANLARINDAKİ MEKANSAL DEĞİŞİMİN ANALİZİ
Yazarlar:
Muzaffer Özdemir
,
Cengiz Akbulak
, H.hülya Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1269
1
FAVORİ
1269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eurasian Journal of Educational Research
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
The Effect of Animation-Based Worked Examples Supported with Augmented Reality on the Academic Achievement, Attitude and Motivation of Students towards Learning Programming
Yazarlar:
Hakan Cevahir
,
Muzaffer Özdemir
,
Meltem Huri Baturay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.63.9.3
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2274
10
ATIF
0
FAVORİ
2274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Intention as a Mediator between Attitudes, Subjective Norms, and Cyberloafing among Preservice Teachers of English
Yazarlar:
Ceyhun Karabıyık
,
Meltem Huri Baturay
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.29.8.2
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
6
ATIF
0
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PowerPoint’in Derste Kullanılmasına İlişkin Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Sakıp Kahraman,
Durmuş Özbaşı
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.434168
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1157
2
ATIF
0
FAVORİ
1157
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi ile Öğrenmeye Yönelik Deneysel Çalışmalar: Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.336746
ATIF
18
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6660
18
ATIF
1
FAVORİ
6660
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat