Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mehmet Kaan DEMİR
Mehmet Kaan DEMİR
Prof. Dr.
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Bilinmiyor
Yayın
5
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
7
Bilinmiyor
5
Yayın
8
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğrenme Sürecinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Muzaffer OZDEMIR
,
Cavus SAHIN
, Serdar ARCAGOK,
M. Kaan DEMIR
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3018
0
ATIF
1
FAVORİ
3018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin ABALI ÖZTÜRK,
Çavuş ŞAHİN
,
Mehmet Kaan DEMİR
,
Serdar ARCAGÖK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
3
ATIF
1
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de “Eleştirel Okuma” Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar: Volkan DOĞAN,
Gözde GÜNEŞ
,
Mehmet Kaan DEMİR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1020136
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
0
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETİM PERSPEKTİFLERİ
Yazarlar:
Mahmut KAYGISIZ
,
Mehmet Kaan DEMİR
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.893227
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
513
0
FAVORİ
513
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin ABALI ÖZTÜRK,
Çavuş ŞAHİN
,
Mehmet Kaan DEMİR
,
Serdar ARCAGÖK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
1
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Sürecinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Muzaffer OZDEMIR
,
Cavus SAHIN
, Serdar ARCAGOK,
M. Kaan DEMIR
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3018
1
FAVORİ
3018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ DÜZENLEME, MOTİVASYON, BİLİŞ ÜSTÜ BECERİLERİ İLE MATEMATİK DERSİ BAŞARILARININ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Mehmet Kaan DEMİR
, Hatice BUDAK
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5188
0
FAVORİ
5188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Temel Eğitim
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de “Eleştirel Okuma” Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar: Volkan DOĞAN,
Gözde GÜNEŞ
,
Mehmet Kaan DEMİR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1020136
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1129
4
ATIF
0
FAVORİ
1129
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin ABALI ÖZTÜRK,
Çavuş ŞAHİN
,
Mehmet Kaan DEMİR
,
Serdar ARCAGÖK
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
3
ATIF
1
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat