Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çavuş Şahin
Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Yayın
50
Hakemlik
71
CrossRef Atıf
64
50
Yayın
71
Hakemlik
64
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Temel Eğitim
Kurum
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Popüler Yayınları
İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersindeki Yeni Nesil Sorularının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hayriye Şahan
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1231419
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
1
ATIF
2
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Sürecinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Muzaffer Ozdemır
,
Cavus Sahın
, Serdar Arcagok,
M. Kaan Demır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4055
0
ATIF
1
FAVORİ
4055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Abalı Öztürk,
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
3
ATIF
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamındaki Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2100
0
ATIF
1
FAVORİ
2100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714285
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
0
ATIF
1
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Eğitimi ve Okul Öncesi Eğitimi Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimi Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özge Özgeçen Sağdıç
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1523125
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
44
0
FAVORİ
44
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Dijital Okuryazar Olma Durumları
Yazarlar:
Aslıhan Kaya
,
Çavuş Şahin
,
Dilek Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1418200
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL KADEMESİNDE YAPILMIŞ ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK ÇALIŞMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dilek Demir
,
Çavuş Şahin
,
Muzaffer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1301358
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
439
0
FAVORİ
439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Motivasyon, Kaygı Düzeyleri ve Öz Yeterlilikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tuğba Deniz Baş
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1431363
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
425
1
FAVORİ
425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 2.SINIF MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ BECERİLERİNDE KULLANILAN YÖNTEMLER
Yazarlar:
Çağla Kalaycıoğlu Akis
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1326167
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1572
0
FAVORİ
1572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf öğrencilerinin matematik etkinliklerine yönelik tutumları ile bilimsel süreç becerileri arasındaki ilişki
Yazarlar:
Tuğba Deniz Baş
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
1
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyalojik Benlik Teorisi ve Öğretmen Kimliği: Sistematik Derleme Çalışması
Yazarlar:
Selen Beyazbal
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1297911
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Nesil Türkçe Sorularına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Aslıhan Kaya
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1236839
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
0
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersindeki Yeni Nesil Sorularının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hayriye Şahan
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1231419
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
2
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Programı Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitimde Çevre Eğitimine İlişkin İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatmanur Çullu
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1178564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
471
0
FAVORİ
471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde İstasyon Tekniği Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Yasemin Selvi Şenyurt
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
0
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Dialogic Teaching Principles According to Educational Ideologies of Teacher Candidates
Yazarlar:
Selen Beyazbal
,
Çavuş Şahin
,
Osman Yılmaz Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Pre-School Teachers on Mathematics Gains of Early Childhood Period Play Activities
Yazarlar:
Fatmanur Çullu
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sürecinde İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Çağla Kalaycıoğlu Akis
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1114841
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
875
0
FAVORİ
875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgınında Uzaktan Eğitim Sürecinde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı İle İlgili Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Yasemin Selvi Şenyurt
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1082738
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
0
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRENCİLERİN EĞİTİM PROGRAMLARININ ÖLÇME-DEĞERLENDİRME BOYUTUNDA YER ALAN ALTERNATİF ÖLÇME-DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNE İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yasemin Abalı Öztürk
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.891342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitimde Sanal Gerçeklik Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Furkan Aydın
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İlkokul Kademesinde Drama Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Derya Girgin
,
Özge Özgeçen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.910757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
0
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL EĞİTİM KADEMESİNDE BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR DERSİNE YÖNELİK YAPILMIŞ ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Cemal Batur
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.910131
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Öz Bakım Becerileri Kazanımlarının Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özden Duygu Çelik
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.886014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2197
0
FAVORİ
2197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Düzeyinde Çocuk Edebiyatına İlişkin Yapılan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Esra Toprak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.787031
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1891
1
FAVORİ
1891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME İLE İLGİLİ YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Gözde Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.783191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6289
0
FAVORİ
6289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNE YÖNELİK YETERLİK İNANÇLARI
Yazarlar:
Hatice Canan Arcan
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.754349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
884
0
FAVORİ
884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.772955
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2127
0
FAVORİ
2127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Sanat Merkezi’ne Yönelik Analojileri
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.714285
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1680
1
FAVORİ
1680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Karakter Eğitimi Yetkinlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Erdin Burak Ata
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.738852
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
0
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamındaki Etkinlik Hazırlama ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2100
1
FAVORİ
2100
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Ben ……olsaydım” Etkinliğine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
0
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeninin Mesleki Kimliğinin Sosyal Bağlam Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
983
0
FAVORİ
983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Mesleki Kimliğin Oluşum/Yapılandırma Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.456941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berfu Kızılaslan Tunçer
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.511367
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
0
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evde Eğitim Uygulamasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Birol Susam
,
Mehmet Kaan Demir
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3889
0
FAVORİ
3889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Kimlik Oluşum Süreçlerinin İncelenmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2878
0
FAVORİ
2878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Özyeterlilik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.545357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
0
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Abalı Öztürk,
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi 5-6 Yaş Grubu Çocuklarının Sorumluluk Kazanma Düzeylerinin Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Şahan Aktan
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6731
0
FAVORİ
6731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Öz-yeterlik Düzeylerinin Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Yılmaz Kartal
,
Dinçer Temelli
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.410279
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Sürecinde Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Etkililiği: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Muzaffer Ozdemır
,
Cavus Sahın
, Serdar Arcagok,
M. Kaan Demır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4055
1
FAVORİ
4055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
,
Gizem Kobak
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.338579
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3414
0
FAVORİ
3414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305734
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERSİ İÇİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MÜNAZARA KONUSU OLUŞTURMA BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Kaan Demir,
Çavuş Şahin
, Tugay Tutkun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4068
0
FAVORİ
4068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmen Adaylarının Türkçe Öğretmenliği Alan Sınavına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Çavuş Şahin
, Fevzi Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1664
1
FAVORİ
1664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of prospective class teachers about their proficiency in using alternative assessment-evaluation instruments / Sınıf öğretmeni adaylarının alternatif ölçme-değerlendirme araçlarını kullanma konusunda yeterliliklerine ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Yasemin Abalı Öztürk
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospective teachers’ opinions towards postgraduate education / Öğretmen adaylarının lisansüstü öğretime yönelik görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1053
0
FAVORİ
1053
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİNİN AKADEMİK BAŞARI, KALICILIK, ÖZYETERLİLİK ALGISI VE TUTUM ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Yasemin Abalı Öztürk
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
19093
0
FAVORİ
19093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of Preservice Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge Assessment Instrument / Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Çavuş Şahin
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1342
0
FAVORİ
1342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ SORULARIN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE UYGUNLUĞU
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Tugay Tutkun
,
Çavuş Şahin
,
Salih Z. Genç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1312
0
FAVORİ
1312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sivil Toplum Kuruluşu ve Kamu Kurumu Yöneticilerinin Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı’ndaki Topluma Hizmet Uygulamalarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Serdar Arcagök
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1136
0
FAVORİ
1136
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK KONULARININ ÖĞRETİMİNDE SIKLIKLA KULLANDIKLARI YÖNTEMLER (ÇANAKKALETÜRKİYE)
Yazarlar:
Emel Okur
,
Şükran Özdilek
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
0
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİMDE YAPILAN SINAVLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Çavuş Şahin
, Şerif Korkmaz, Aynur Aytar
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Journal of Turkic Civilization Studies
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kültür Araştırmaları Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Primary Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Yeni Nesil Türkçe Sorularına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Aslıhan Kaya
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1236839
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
851
1
ATIF
0
FAVORİ
851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Matematik Dersindeki Yeni Nesil Sorularının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Hayriye Şahan
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1231419
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
1
ATIF
2
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgını Sürecinde İlk Okuma ve Yazma Öğretiminde Eğitsel Oyun Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Çağla Kalaycıoğlu Akis
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1114841
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
875
2
ATIF
0
FAVORİ
875
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Salgınında Uzaktan Eğitim Sürecinde Web 2.0 Araçlarının Kullanımı İle İlgili Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Yasemin Selvi Şenyurt
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.1082738
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2014
9
ATIF
0
FAVORİ
2014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İlkokul Kademesinde Drama Alanında Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Derya Girgin
,
Özge Özgeçen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.910757
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1285
3
ATIF
0
FAVORİ
1285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Öz Bakım Becerileri Kazanımlarının Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Özden Duygu Çelik
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.47477/ubed.886014
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2197
1
ATIF
0
FAVORİ
2197
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Düzeyinde Çocuk Edebiyatına İlişkin Yapılan Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Esra Toprak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.787031
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1891
2
ATIF
1
FAVORİ
1891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTERNATİF ÖLÇME DEĞERLENDİRME İLE İLGİLİ YAPILAN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Gözde Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.783191
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6289
10
ATIF
0
FAVORİ
6289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeyleri: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.772955
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2127
3
ATIF
0
FAVORİ
2127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin Karakter Eğitimi Yetkinlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Erdin Burak Ata
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.738852
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1287
1
ATIF
0
FAVORİ
1287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenin Mesleki Kimlik Ölçeğinin Geliştirilmesi: Mesleki Kimliğin Oluşum/Yapılandırma Bağlamının Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.456941
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
1
ATIF
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim Programına İlişkin Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Berfu Kızılaslan Tunçer
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.511367
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
8
ATIF
0
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere İlişkin Özyeterlilik Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Girgin
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.545357
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1114
2
ATIF
0
FAVORİ
1114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitim Bölümünde Öğrenimlerini Sürdüren Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Yasemin Abalı Öztürk,
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548291
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
3
ATIF
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Öz-yeterlik Düzeylerinin Cinsiyet Değişkenine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Osman Yılmaz Kartal
,
Dinçer Temelli
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.410279
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
10
ATIF
0
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dik Temel Yazı ve Bitişik Eğik Yazı Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
,
Gizem Kobak
,
Çavuş Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.338579
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3414
4
ATIF
0
FAVORİ
3414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Farabi Değişim Programı’na Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Çavuş Şahin
,
Mehmet Kaan Demir
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305734
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
1
ATIF
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDAKİ SORULARIN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE UYGUNLUĞU
Yazarlar:
Mehmet Kaan Demir
,
Tugay Tutkun
,
Çavuş Şahin
,
Salih Z. Genç
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1312
2
ATIF
0
FAVORİ
1312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat