Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Güney Hacıömeroğlu
Prof. Dr.
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Yayın
24
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
34
24
Yayın
39
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Özlem Elmalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.866760
ATIF
5
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
5
ATIF
9
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Guney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.581625
ATIF
9
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1949
9
ATIF
5
FAVORİ
1949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ -KISA FORMU İLKOKULUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
0
ATIF
2
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Serkan İzmirli
,
Aslı Özdil
,
Cumali Yaşar
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4600
0
ATIF
1
FAVORİ
4600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmenlik Uygulaması Deneyim Ölçeği-Matematik: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
H. Beyza Albayrak
,
Kamuran Tarım
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.1162864
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
0
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Başarı Duygusu Ölçeği-Ortaokul Türkçe Formu: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Özlem Elmalı Erdem
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1162003
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
0
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Tercihi Ölçeği-Analiz’in Geliştirilme Çalışması: Öğretmen Adaylarının Tercihleri
Yazarlar:
Erhan Haciomeroglu
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1108795
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
406
0
FAVORİ
406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Uzaktan Öğrenmeye Yönelik Tutum, Öz Yeterlik ve Öğrenme Ortamı Algıları: Bir Karma Yöntem Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Özlem Elmalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
0
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Özlem Elmalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.866760
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
9
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları için FeTeMM Eğitimi Hakkında Öz yeterlik ve Endişe Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.788985
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları için Öğretmen Duygu Ölçeği-Matematik Türkçe Formu: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Reliability and Validity Study of the STEM Identity Instrument
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Kimlikleri, Meslek Öncesi Öğretmen Kimlikleri ve FeTeMM Öğretim Yönelimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.772062
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Analiz Dersine Yönelik Tutum ve Öğrenme Ortamı Algıları
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.707194
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
916
0
FAVORİ
916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Guney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.581625
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1949
5
FAVORİ
1949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik İnançlarının ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Fulden Bayrak,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.422315
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Öğrencilerin Ders Sorumlusunun Bilgisine Yönelik Algıları Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
, Cumali Yaşar, Ahmet Kemal Ökmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.315803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1451
0
FAVORİ
1451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
E-Öğrenme Materyali Geliştirilmesinde Kullanılan Yazarlık Araçlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Serkan İzmirli
,
Aslı Özdil
,
Cumali Yaşar
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4600
1
FAVORİ
4600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Emoji Nesline Öğretmek: Öğretmen Adaylarının Bir Matematik Etkinliği Geliştirmesine Yönelik Yansıtıcı Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI İÇİN ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
GÜNEY Hacıömeroğlu
, MEHMET Değer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.287815
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cinsiyet, Uzamsal Beceri, Mantıksal Düşünme Becerisi ve Çözüm Tercihleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Erhan Selçuk Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.310833
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ -KISA FORMU İLKOKULUN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
2
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ENRICHING A PRESERVICE TEACHER’S CLASSROOM EXPERIENCES THROUGH CYCLES OF TEACHING AND REFLECTION INTRODUCTION
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
0
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish Adaptation of Preservice Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge Assessment Instrument / Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini Değerlendirme Ölçeği'nin Türkçe'ye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Çavuş Şahin
,
Serdar Arcagök
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1356
0
FAVORİ
1356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Fizik-I Newtoncu Kuvvet Hareket Teorisi
Yazarlar:
Sezen Apaydın
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2106
0
FAVORİ
2106
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR ORTAÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYININ GELİŞİMİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM İÇİN ÇIKARIMLARI
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Bölümü Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Tutumları: Nicel ve Nitel Verilere Dayalı Bir İnceleme
Yazarlar:
Çiğdem Şahin Taşkın
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2004
0
FAVORİ
2004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tangram Etkinliği ile Çevre ve Alan Hesabı
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Sezen Apaydın
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5284
0
FAVORİ
5284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Computers in Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Kurul Üyeliği
İlköğretim Online
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Başarı Duygusu Ölçeği-Ortaokul Türkçe Formu: Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Özlem Elmalı Erdem
,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1162003
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
643
1
ATIF
0
FAVORİ
643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öz Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Özlem Elmalı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.866760
ATIF
5
FAVORİ
9
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
5
ATIF
9
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları için FeTeMM Eğitimi Hakkında Öz yeterlik ve Endişe Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.788985
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
5
ATIF
0
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Destekli Matematik Öğrenmeye Yönelik Tutum ve Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Guney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.581625
ATIF
9
FAVORİ
5
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1949
9
ATIF
5
FAVORİ
1949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik İnançlarının ve Yapılandırmacı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Fulden Bayrak,
Güney Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.422315
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1423
4
ATIF
0
FAVORİ
1423
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Sınıf Ortamlarında Öğrencilerin Ders Sorumlusunun Bilgisine Yönelik Algıları Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
, Cumali Yaşar, Ahmet Kemal Ökmen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.315803
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1451
1
ATIF
0
FAVORİ
1451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI İÇİN ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
GÜNEY Hacıömeroğlu
, MEHMET Değer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.287815
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
2
ATIF
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cinsiyet, Uzamsal Beceri, Mantıksal Düşünme Becerisi ve Çözüm Tercihleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Güney Hacıömeroğlu
,
Erhan Selçuk Hacıömeroğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.310833
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
7
ATIF
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat