Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mesut Türk
Dr. Öğr. Üyesi
AMASYA ÜNİVERSİTESİ, AMASYA TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayın
1
Hakemlik
20
1
Yayın
20
Hakemlik
0000-0001-5988-5075
57197417458
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Teknolojileri
Öğretim Tasarımı
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ, AMASYA TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayınlar
Determining the Changes of Information and Communication Technology Guidance Teacher Candidates' Technological Pedagogical Content Knowledge Competency, Information and Communication Technology Usage Stages and Levels / Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretm
Yazarlar:
Beril Ceylan
,
Mesut Türk
,
Fatih Yaman
,
İşıl Kabakçı Yurdakul
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Editörlük
Erciyes Journal of Education
Alan Editörü
GSI Journals Serie C: Advancements in Information Sciences and Technologies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Digital Security and Media
Erciyes Journal of Education
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Crossref atıf bulunmamaktadır.