Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Muhammed Fatih Küçükkara
Dr. Öğr. Üyesi
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
7
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Etkinlik Temelli Algoritma Eğitiminin 5-6 Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Muhammed Fatih Küçükkara
,
Pelin Aksüt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.983168
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
ATIF
1
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Yapay Zekâya İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Fatih Küçükkara
,
Muhammed Ünal
,
Türker Sezer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.55008/te-ad.1431142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
0
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Algoritma Eğitiminin 5-6 Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerisine Etkisi
Yazarlar:
Muhammed Fatih Küçükkara
,
Pelin Aksüt
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.983168
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
1
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal of Advanced Education Studies
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Yapay Zekâya İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Fatih Küçükkara
,
Muhammed Ünal
,
Türker Sezer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.55008/te-ad.1431142
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
1
ATIF
0
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat