Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Türker Sezer
Doç. Dr.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
10
8
Yayın
27
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
0000-0003-0898-4887
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
erken çocukluk eğiitmi
Kurum
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bağlanma Biçimleri ile Sosyal Yetkinlik ve Duygu Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Ozana Ural, Gülçin Güven,
Türker Sezer
, Kadriye Azkeskin, Elif Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11779
0
ATIF
1
FAVORİ
11779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN OYUN BECERİLERİ İLE AİLE-ÇOCUK İLETİŞİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Türker Sezer
,
Elif Yılmaz
,
Sinan Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455256
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4830
4
ATIF
1
FAVORİ
4830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN SAYI VE SAYMA BECERİLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Arzu Yüce,
Türker Sezer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-847668
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2163
1
ATIF
1
FAVORİ
2163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Yapay Zekâya İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Fatih Küçükkara
,
Muhammed Ünal
,
Türker Sezer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.55008/te-ad.1431142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
0
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Collaborative Learning with Mind Mapping in the Development of Social Skills of Children
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Türker Sezer
,
Nevra Atış Akyol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.25.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1934
0
FAVORİ
1934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN SAYI VE SAYMA BECERİLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Arzu Yüce,
Türker Sezer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-847668
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2163
1
FAVORİ
2163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLE KATILIMI ÖLÇEĞİNİN TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Emine Ahmetoğlu
, İbrahim H. Acar,
Türker Sezer
, Ezgi Akşin Yavuz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-368784
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3817
0
FAVORİ
3817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN GEOMETRİ BECERİ TESTİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Türker Sezer
, Yıldız Güven
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3082
0
FAVORİ
3082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANNELERİN ÇOCUĞUNU KABUL DÜZEYİ İLE ÇOCUKLARIN BENLİK ALGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ezgi Akşin Yavuz
,
Gülçin Güven
,
Dilan Bayındır
,
Türker Sezer
,
Elif Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3505
0
FAVORİ
3505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN OYUN BECERİLERİ İLE AİLE-ÇOCUK İLETİŞİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Türker Sezer
,
Elif Yılmaz
,
Sinan Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455256
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4830
1
FAVORİ
4830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Bağlanma Biçimleri ile Sosyal Yetkinlik ve Duygu Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Ozana Ural, Gülçin Güven,
Türker Sezer
, Kadriye Azkeskin, Elif Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11779
1
FAVORİ
11779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Early Childhood Education Researches
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitimi Öğretmenlerinin Yapay Zekâya İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Muhammed Fatih Küçükkara
,
Muhammed Ünal
,
Türker Sezer
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.55008/te-ad.1431142
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
1
ATIF
0
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Collaborative Learning with Mind Mapping in the Development of Social Skills of Children
Yazarlar:
Özgül Polat
,
Türker Sezer
,
Nevra Atış Akyol
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.25.9.1
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1934
4
ATIF
0
FAVORİ
1934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN SAYI VE SAYMA BECERİLERİ İLE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Arzu Yüce,
Türker Sezer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-847668
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2163
1
ATIF
1
FAVORİ
2163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLE KATILIMI ÖLÇEĞİNİN TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLANMASI
Yazarlar:
Emine Ahmetoğlu
, İbrahim H. Acar,
Türker Sezer
, Ezgi Akşin Yavuz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-368784
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3817
2
ATIF
0
FAVORİ
3817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARIN OYUN BECERİLERİ İLE AİLE-ÇOCUK İLETİŞİMLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Türker Sezer
,
Elif Yılmaz
,
Sinan Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455256
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4830
4
ATIF
1
FAVORİ
4830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat